#26 Skrevet April 30, 2011 Kalipperen får jeg av, men er den delen nr5 som de umbrako boltene sitter i som jeg ikke får løs.. Umbrako boltene er del nr 6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 30, 2011 For å få løs denne på golfen måtte jeg sveise fast en liten bolt utenpå umbrako hodet, trangt var det å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 30, 2011 uff, er litt trangt ja! Håpet virkelig på at rørtangen hadde klart og fått grep på hodet Hvilket matriale er denne bolten laget av? stål? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 30, 2011 Kalipperen får jeg av, men er den delen nr5 som de umbrako boltene sitter i som jeg ikke får løs.. Umbrako boltene er del nr 6 Jeg tok av kalipper og glider i en del. Fremgangsmåten er likevel den samme. Er i stål ja, 12-6 eller hva nå kvaliteten heter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 1, 2011 Hvorfor bruker du ikke varme? Varm opp og skru ut med rørtang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 1, 2011 jeg skiftet nettopp skiver og klosser bak på min. Disse boltene satt som fy.. Kjøpte dette settet på biltema, og da fikk jeg skikkelig kraft på boltene. Løsnet fint med rå makt da. http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Verktoy-og-verkstedutstyr/Avtrekker/Avtrekker-for-skadede-bolthoder-9-stk/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 1, 2011 500kr! er student, jaja, får se på det som en invistering! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...