#1 Skrevet April 22, 2011 (endret) Har en 1991mod Audi 100 2,8 V6 C4 som selges i deler. - 1 stk ECU (original) - 3 stk framskjermer ingen bongler! (2 skjermer uten blinklyshull og en med hull) - Front og bakfanger - Originalt beige/hvitt interiør til Audi 100 (veldig fint) - Originale lykter om hele bilen (God stand, ikke sprekker eller steinsprang) - meste av motordeler - Karosseriet til bilen er i utmerket stand - bremser, bremseslanger osv i god stand - Alt understell fri for rust og i god stand - Originalt ratt og originale skinngirkuler Med andre ord alt av deler! Ta kontakt Tlf: 45414709 Mail: martin-skogvold@hotmail.com Eller pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2011 Har du bakfanger og frontfanger? Stand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2011 Har du bakfanger og frontfanger? Stand? Bakfanger fremstår som strøken (visst jeg ikke husker feil), frontfanger har en liten skade i høyre hjørne.. (sprekk på listen og en liten sprekk i selve fangeren, men ingenting som ikke kan repareres ganske raskt og enkelt) Slenger inn et lite bilde av bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2011 Hei trenger 1 sluttrinn/tenningsmodul. Har du og ka snakkar vi om i pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2011 Hei trenger 1 sluttrinn/tenningsmodul. Har du og ka snakkar vi om i pris. Jeg har et par tenningsmoduler Er ikke helt sikker, hva byr du? Hitachi eller Bosch? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2011 Hei. Har vag nr. Er 4Ao 905 351 A Huco nr er 138052. Skal på ein 2.2 20 vent. Ifølge meca så passer dei frå 2.8l Fekk nett ein frå eit anna medlem kosta 550 med frakt. Byr deg da samme. Bjørn A Thune. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 23, 2011 Hei. Har vag nr. Er 4Ao 905 351 A Huco nr er 138052.Skal på ein 2.2 20 vent. Ifølge meca så passer dei frå 2.8l Fekk nett ein frå eit anna medlem kosta 550 med frakt. Byr deg da samme. Bjørn A Thune. Jepp har en slik 600kr og den er din og i posten på mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 24, 2011 Hei. Da er ok. Send meg konto nr så er alt i boks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 26, 2011 Har også 2 ECU, Den ene er chippet den andre er original og nesten ny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 27, 2011 Hvor mye for chippa hjerne? Hitachi? MMS100 eller 200? Hadde du motor også til denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 27, 2011 Hvor mye for chippa hjerne? Hitachi? MMS100 eller 200?Hadde du motor også til denne? Er ikke helt sikker på hva jeg skal ha for chippa hjerne Det er Hitachi MMS100 Delenr: 4A0906266 Har motor ja, 2 faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 27, 2011 I see:) MMS100 vil fungere på min tror jeg. Har lånt bort bilen min. Også paja den vist:) Så mulig jeg må ha ny motor, hvis det er reima som har ryki e.l. Mye tar du for en motor? og chipa hjernen når du finner ut prisen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 27, 2011 I see:) MMS100 vil fungere på min tror jeg. Har lånt bort bilen min. Også paja den vist:)Så mulig jeg må ha ny motor, hvis det er reima som har ryki e.l. Mye tar du for en motor? og chipa hjernen når du finner ut prisen.. Motor har et problem, den stoppet da vi kjørte hjem fra Oslo, det kom damp fra motorrommet, da vi så var det vått på venstreside i motorrommet (sett fra førerperspektiv) Å den ville ikke starte igjen, jeg tror det er pga at elektronikken ble våt (var en sprukket kjøleslange) Men jeg har en delemotor med bilen, og den er bare og skifte pakninger og lagere så er den hel og pen (ifølge eier jeg kjøpte bilen av) Jeg kan prøve og se om jeg finner ut hva som er feil med motoren etter hvert Men visst du kjøper begge motorene så får du vertfall en hel og pen motor Jeg tror ikke bilen er skjært, pga reimer og alt er i orden og det var ikke stygge lyder når den stoppet eller når man filer... Kan jo være coiler og diverse elektrodeler som ikke likte vann kanskje Motor som står i ble overhalt for 60-90.000 siden, da ble alle pakninger, lagre og stempelringer byttet. Toppen ble også overhalet med helt nye deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 27, 2011 Jeg skal tenke på det. Trenger ikke være så mye galt som du sier nei, også ledningsnettet med coiler, moduler og sånn kan jeg evt. sikkert bruke fra min. Men må se hva som er galt med min først. Du kan jo sende en pm når du har funnet ut hva du vil ha for hjernen og motoren(e) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 27, 2011 Jeg skal tenke på det. Trenger ikke være så mye galt som du sier nei, også ledningsnettet med coiler, moduler og sånn kan jeg evt. sikkert bruke fra min. Men må se hva som er galt med min først.Du kan jo sende en pm når du har funnet ut hva du vil ha for hjernen og motoren(e) Det skal jeg få til vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 19, 2011 Motoren er blitt solgt, men har alt av ledningsnett til denne typen motor og har mer eller mindre alle delene til motoren siden jeg har en mer eller mindre komplett delemotor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 21, 2011 Hei, har du en radiator til overs? og er det samme radiator på 2.8 som 2.6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 21, 2011 Hei, har du en radiator til overs? og er det samme radiator på 2.8 som 2.6? Radiator har jeg : ) Er ikke helt sikker på om dem er likens, du kan jo høre her på forumet og se hva du finner ut, så kan jeg granske litt jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 26, 2012 Opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 26, 2012 Hei. har du brytere til el-vinduene? helst 2 knapper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 26, 2012 Hei. har du brytere til el-vinduene? helst 2 knapper Desverre, de elektriske vinduene og alt tilhørende har jeg tatt over i min bil : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 27, 2012 Det er i orden. har fått tak i den delen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 27, 2012 Hei. Har du alle gulvmatter ? Send PM Mvh Eivind 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 3, 2012 Har du en LMM liggende å slenge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 3, 2012 Det har jeg nok Skal se etter imorgen eller i overimorgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...