#1 Skrevet April 23, 2011 Hei! lurte på om noen har gjort dette? Har lest endel omkring på nettet, men er ikke blitt helt klok Forstår at festene passer, men det er noe med airbagene som må løses, er det riktig at B7 stolene har egen sensor innebygd for å registrere om passasjerairbagen skal kobles ut eller ikke? Hvordan kan dette løses? mvh Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2011 Ingen som har noe tips? Det enkleste blir vel å finne B6 interiør? Saken er at jeg har lyst å sette inn sportsseter i min bil, har kun standard m/varme. Har sett i min bil at det er 3 kontaker under setet, gul, rød og grønn. Etter det jeg forstår er den gule til airbag, den grønne til varme og den røde strøm? Men jeg har ikke elektriske seter, kan jeg være så heldig at det ledningsnettet er satt inn til slike seter, eller har alle standardseter 3 kontakter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2011 Hei!lurte på om noen har gjort dette? Har lest endel omkring på nettet, men er ikke blitt helt klok Forstår at festene passer, men det er noe med airbagene som må løses, er det riktig at B7 stolene har egen sensor innebygd for å registrere om passasjerairbagen skal kobles ut eller ikke? Hvordan kan dette løses? mvh Morten Vet ikke om airbag sensor blir koblet ut, men B7 har sensor i setet som er koblet til airbag modulen, i tillegg til kontakt i beltestøpsel. Jeg prøvde i min B7 å montere seter uten denne sensoren, men fikk da feilmelding på airbag. Måtte flytte over denne sensoren fra de andre setene for å få de nye setene tilpasset. I passasjersete er det 3 kontakter. Gul går til airbag modul, og de to andre (setesensor,beltesensor og setevarme) går i en krets til førersetet. Det er en her på forumet som selger kabelsett. pm meg så skal du få navn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2011 Tusen takk for svar! pm sendt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...