#1 Skrevet April 23, 2011 (endret) Hei.. trenger litt hjelp med problemer som jeg har med en MAF på New Beetle. Og bilen skal på EU rett etter påske. Info: Bilen er en 1999 mod, med 2.0L bensin med motorkode AQY. Får opp feilkode P0112. en indikasjon på at temp sensor er gåen. Først så sjekket jeg delenr på den som er montert på bilen, Det nr var 06A 906 461(orginal BOSCH 0 280 217 121). Fant ut at dette nr var for en MAF for TDI motorer, Stemmer dette og er dette rett MAF for min motor? Leitet videre og fant ut at rett MAF for motorkode AQY er 06A 906 461 A (eller 06A 906 461 AX for en overhalt en). Bestilte 1 stk ny Ettermakeds MAF Fra QH med delenr QM648 da detter er en direkte erstatning for 06A 906 461 A. Ny maf ble montert, og alt er fint på kald motor. Men når motor blir diftsvarm så begynner den å fjuske og går urent. Har også prøvd å nullstille lærte verdier og nullstille spjeldhus, uten at det blir noen forbedring. Kan legge til at motoren går ok når den gamle MAF'en blir innstalert igjen. Så jeg trenger tips på hva jeg bør sjekke og om det i det hele er ret maf jeg har kjøp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...