Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har det røde digitale displayet på min urquattro, også når jeg er ute og kjører så hender det at lyset slukker seg nesten helt, så jeg må dunke litt i displayet så kommer det tilbake. Hva skal jeg se etter her, er det dårlig kontakt?

Også lurte jeg på om noen har bilder av den vacum beholder braketten i venstre framskjerm, og hvordan det skal kobles sammen for og bli bra.

mvh

Morten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være dårlig kontakt, men spørsmålet er vel å finne ut hvor det er dårlig kontakt. På det digitale instrumentet så skal det være en "nattfunksjon" hvor man kan slukke alt utenom hastigheten. HUsker ikke helt hvordan dette gjøres. Det kan også være dårlig kontakt på pluggen til instrumentet, eller på lysbryteren eller dimmeren til instrumentlyset.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyset er der men blir bare veldig svakt, men svakere enn om du skulle dimmet det ned. Det er alt som blir svart her så tror ikke det er nattmodus. Hvis det er dårlig kontakt bak der, må det loddes for og fåes bra da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.