#1 Skrevet April 23, 2011 Er det mulig at parklysene er tent samtidig som tåkelys når tåkelys er DRL? Får kun til tåkelys uten parklys. Bilen er en 09 Touran med bixenon og lyssensor altså skifter til hovedlys når det blir mørk automatisk nå og står på auto på lysbryter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2011 En del biler får dette med Kanadiske kjørelys.... Vet ikke om det gjelder din, men det er jo bare å prøve det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2011 Den står alt på kanadiske kjørelys så tydeligvis ikke slik på min bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2011 Den står alt på kanadiske kjørelys så tydeligvis ikke slik på min bil... Ikke min heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2011 Du må gjøre som jeg har beskrevet i denne tråden. Det funker på min 2010 Golf i hvertfall. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=190175 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2011 Gå inn på Central Electronics i VCDS og velg Coding og finn valget som heter DRL as fog lights eller noe i den duren. Tror det er byte 14 bit 4. Hadde dette selv på min Touran som også var en 09 mod. Mener jeg hadde den i skandinavisk modus og da ble det riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...