#1 Skrevet April 23, 2011 Skal til å senke bilen straks lønninga popper inn på konto men bekymrer meg nesten litt for cambern som følger med senk, Jeg hadde bilen på EU kontroll i januar og de sa de ikke kunne justere bak siden den var senket (noe jeg ikke tror den er:P) og jo mer jeg senket jo mere camber ble det. Er jo ikke keen på å bytte dekk hver sesong så må da være en løsning på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2011 Er da fullt mulig og justere den bak, hadde min FWD B5 inne på firehjulskontroll og dem justerte den bak og, iallefall ifølge papiret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2011 Er da fullt mulig og justere den bak, hadde min FWD B5 inne på firehjulskontroll og dem justerte den bak og, iallefall ifølge papiret Du har stiv bakaksel, så tviler på dem justerte noe i bakstilling;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2011 Du har stiv bakaksel, så tviler på dem justerte noe i bakstilling;) Vell, dem sa det selv, og ifølge papiret så har dem iallefall gjort noe for å få riktig camber 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2011 Camberen/Spissingen kan du vel stille bak (+/- 2 grader?) med eksentriske spacere på foringene mens du kun kan stille spissingen foran. For å stille camberen foran må du ha justerbare armer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2011 Trådstarter har quattro, så da skal det jo gå... Tord: Bakstillinga de ser vel sånn ut... Ikke så mye å justere på der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2011 på quattro har du justering men er ofte du ikke får justert camberen nok vist du senker den mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 24, 2011 Det eneste man kan gjøre med camber foran er å få de så like som mulig på begge sider, ved å flytte travers sideveis... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 24, 2011 kun bak man kan justere den ja og ikke forran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 24, 2011 Det eneste man kan gjøre med camber foran er å få de så like som mulig på begge sider, ved å flytte travers sideveis... Stemmer. Bak kan en justere ved hjelp av tileggsdeler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 3, 2011 Blir spennende å se om de får justert den noe etter senkinga, ser bakdekkene mine er rimelig slitt på innsiden etter en halv sesong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...