#1 Skrevet April 23, 2011 Hei, Jeg har fått høre at jeg trenger TurboXs high performance boost controller når jeg monterer K04 turbo på en Audi A4 b5 1.8T. Vet dere hvilken jeg trenger og hvor de er billigst? Er denne rett? mvh Mats Håpnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2011 Trenger ikke det. N75-ventilen du har orginalt duger fint når den virker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2011 100% sikker på det? Har faktisk kjøpt en ny N75-ventil til byttet av turbo, men så fikk jeg høre at den ikke var optimal til det oppsettet og at jeg måtte ha turboxs isteden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2011 Vel, jeg kjører k04 på orginale dyser og med n75 og jeg syns det fungerer utrolig bra. Det skal sies at jeg har byttet til MBC på flere av mine turbobiler og har likt responsen man får med det. Men sålenge N75 fungerer ser jeg ikke vitsen i å bytte til MBC, hvis ikke du av en eller annen grunn må kjøre på et annet trykk enn hjernen ber om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2011 Tror jeg bare kjøper TurboXs når jeg først er igang med å fikse på motoren. Er bare snakk om noen hundre kroner ekstra Men er det noen som vet hvilken jeg må ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...