Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal selge a6`en min nå og da sitter jeg igjen med en reservemotor til denne jeg tenkte og selge hel eller i deler. kammene er såklart slitt på denne.Toppene er hele og fine,motoren gikk da den blei tatt ut av bilen den sto i. Har diesel pumpe og topper og blokk og igrunn alt som har stått på den. Eneste jeg ikke har er starter,dynamo,ac kompressor,servopumpe og regreimhjul på veiva da dette ble flyttet over til en annen motor. turbo er deffekt.

 

- 2 stk topper komplette 3000,- (bud)

- Diesel pumpe 3000,- (bud)

- Blokk med innmat 1500,- (bud)

- Komplett motor 6000,- (bud)

 

Resten av smådeler som manifold +++ gis pris etter forespørsel.

Motoren befinner seg i risør.

DSC00440.JPG

DSC00437.JPG

DSC00436.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann. Hvordan er kammene på toppen på passasjerside? fikk en ulyd i min idag som jeg ikke likte mer en nødvendig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann. Hvordan er kammene på toppen på passasjerside? fikk en ulyd i min idag som jeg ikke likte mer en nødvendig..

 

Jeg vil si de er slitt såpass (som alle andre orginal kammer) at det er ikke bru verdt og sette i noen brukte. Jeg ville ikke ha de i min bil hvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva på turbo er defekt ? Er kompressor-siden hel ? Dvs,kompressor-hjul,hus og bakplate på kompressorhuset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva på turbo er defekt ? Er kompressor-siden hel ? Dvs,kompressor-hjul,hus og bakplate på kompressorhuset.

 

Ja kompressorhjul ser helt ut, lite aksialslakk, men den står nesten fast, jeg klarer og vri på den om jeg tar litt i (for hånd) . Så planen min var og dele den og ovehale den, for det er sikkert kokset igjen. Men det er hvertfall slik den er nå. Den går trått men virker hel ellers. Visst jeg finner bilde av den kan jeg legge ut her ikveld :)

 

Her er noen bilder av turboen

DSC00414.JPG

DSC00415.JPG

DSC00418.JPG

DSC00438.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumpi

 

Lagt til etter 6 dager 20 timer:

 

Bumpi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger høyre topp! Har du den fortsatt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens, har vært dødt her så litt seint svar, men blei tipset om at noen hadde skrevet her. hehe

 

Har høyre topp vettu.

 

det er 150 hk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men kunne tenke meg å selge begge toppene om du vil ha di. Derfor det er såpass billig så jeg kan bli kvitt det, du trenger mest sansynlig venstre topp før jeg gjør :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du på våler evt? Trenger vare høyre, så skal bil selges.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på jeg skal på våler, hvor holder du til da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

elverum, 20 min fra våler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.