#1 Skrevet April 24, 2011 Hei, et raskt lite spørsmål. Har en tannstang fra en audi a4 b6 2004 mod, er denne lik og vil passe i forrige modell a4 (b5?)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2011 Skriver du delenr så kan jeg gå ut å sjekke tannstanga mi fra en b5 i garasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2011 takk for raskt svar. nr er: 8e1 422 105 produsert 24.8.2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2011 her er min: (er til en diesel, så mulig det er forskjell fra diesel til bensin) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2011 hmm, det var jo ikke samme nr. Men denne tannstanga er fra 2,5tdi men burde jo være lik som står i 1,9 tdi i b6 i allefall. Hvis det er noen som veit dette er jeg takknemlig for svar. Takk skal du uansett ha for bilde/info om delenr på tannstanga di Morten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...