Kaputte Motorfester? *video*

Anbefalte innlegg

trur motorfestene på motoren min begynner å bli skutt. kjører sakte på veldig humpete vei så kommer de ett klunk underfra som viser seg å verr fra motor/girkasse. Samt vist jeg er røff me clutchen kommer samme klunke. Testet ute nå me håndbrekk på for å se hvor mye motor beveger seg å det så lite bra ut :o

legger ved en film:

http://s210.photobucket.com/albums/bb198/MrHettervik/?action=view&current=VIDEO0011.mp4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide med nye der ja :D

Er det så gåene at motorn bare ligger løst på festene eller? At selve motorfeste har delt seg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig motorfeste har delt seg, har ikke peiling på hvordan motorfestene er :P men du klarer ikke rikke noe på motoren selv, å det er kun "fram og bak" det er løst...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får få den på bukk evt legge deg under og kontrollere girkassefestene bak og motorfestene. Girkassefestene "pleier" jo og gi seg etterhvert på disse 1,9tdi motorene da. Lykke til! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må nokk det! ;) noen som hvet hvor mangen fester det er på motor/girkasse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

såg litt nå å ser at motoren rett å slett slår oppi panseret.... er dette farlig å kjøre med? må jo seff jør noe med det fortest mulig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har vel ett på hver side av motor, og evt ett i front som stopper svingning. Også ett på hver side av girkasse. Så ut som det var B5 du hadde, så da tror jeg dette skal stemme;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er b5 ja ;) håpte det at de kanjse da var kun de fremre feste som er ødelagt :) men har jo vert under bilen ett par ganger å kan ikke huske å ha sitt noe feste fremme :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ett fest framme! :D eller var, løsnet plata under motoren så fekk eg ett stag i hode, dette var knekt å de mangglet ein mutter til de andre staget. Så feste har sikkert skrudd seg løst, ene pinnbolten er og knekt i blokka så denne må borres ut igjen. mye demontering så måtte til å møller hadde jo ikke delen på lager, får delen imårå å eu kontroll på Torsdag! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motorfester er forholdsvis dyrt i Norge, men jeg kjøpte for et par hundrelapper i utlandet!

Du har tre motorfester - en foran motoren, omtrent midt på.

Så er det en på hver side, de går an å se ovenifra, men er lettest å se undenifra. Bak er det ingenting.

Sjekk gjerne at de faktisk er skrudd på skikkelig, virker merkelig at den bare skal begynne å hoppe sånn som det.

Risikoen med å kjøre sånn som det der er at motoren hopper opp i panseret og lager bulker.

Om den faller av festene er jo det også ganske kjipt.... Det kan den vel om mutrene er vekke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.