#76 Skrevet Juni 6, 2011 Dukker nok opp i dag ohh, gleder meg alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juni 6, 2011 (endret) jeg kommer Edit: kansje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Juni 6, 2011 jeg kommer Arve: prøvde å ringe deg idag lurer på om du har skilt-plater og klistremerker nå så det igår men glemte det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Juni 6, 2011 jeg kommer en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Juni 13, 2011 Er det andre enn meg som har tenkt å ta seg turen i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Juni 13, 2011 Kan hende jeg tar turen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Juni 13, 2011 Tenkte å spinne bortom jeg,skulle hatt noen nye merker og mulig skiltplater hvis noen har med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Juni 13, 2011 jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Juni 13, 2011 Tenkte å spinne bortom jeg,skulle hatt noen nye merker og mulig skiltplater hvis noen har med? Skal sørge for å ta med både skiltplater og klistremerker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Juni 13, 2011 Skal sørge for å ta med både skiltplater og klistremerker Setter pris på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Juni 13, 2011 må jo ha noe middag så jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Juni 13, 2011 jeg kommer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Juni 13, 2011 Kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Juni 13, 2011 Hvis høvdingen kommer hjem tidsnok så tar jeg også en liten tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Juni 26, 2011 Noen som kommer i morra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Juni 26, 2011 Får prøve å ta turen igjen vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Juni 26, 2011 Har planer om det ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Juni 26, 2011 som vanlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Juni 26, 2011 ikke mulighet. selvom is FRISTER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Juni 27, 2011 Totalt fraværende siste tiden, og fikk siste-liten PKK på Golfen i morgen. Bedre bruk av tiden å få på plass ny radiator og nytt batteri da vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Juni 27, 2011 Is er best så det er bare og ta turen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Juli 4, 2011 Flere en meg som har lyst på macern i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Juli 4, 2011 kommer kansje en tur... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Juli 4, 2011 Blir vel en tur på MC-Donald i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Juli 4, 2011 Ikkebli sjokkert om jeg dukker opp idag!!! Arve husk VAG-COM da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...