#101 Skrevet Juli 4, 2011 Is eller milkshake er jo ikke feil i dette været. Får sette på L bak på bilen til bror å komme oppover:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Juli 4, 2011 Jeg dukker opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Juli 4, 2011 Sitter nok på jobb såpass lenge at det er bare å svinge oppom der en tur jeg også, må jo ha middag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Juli 4, 2011 jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Juli 4, 2011 Jeg kommer med nybilen, så da trenger man skiltholdere til nye skilt typen Tar du med 2stk Mikael? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Juli 4, 2011 får prøve å komme en tur innom men er jo National-dagen idag skal ut å kjøre amcar også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Juli 4, 2011 Jeg kommer med nybilen, så da trenger man skiltholdere til nye skilt typen Tar du med 2stk Mikael? Mikael er nok i Danmark på ferie, men jeg regner med Arve eller Hans Martin kanskje har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Juli 4, 2011 Mikael er nok i Danmark på ferie, men jeg regner med Arve eller Hans Martin kanskje har? Mikael er hjemme igjen, sto noe på facebook i går om at han skulle komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Juli 4, 2011 Ser ut til å bli trangt om plassen her idag. Masse Amcars/vans her idag. Sikkertsammlingssted før 4.juli crusingen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Juli 4, 2011 Ser ut til å bli trangt om plassen her idag. Masse Amcars/vans her idag. Sikkertsammlingssted før 4.juli crusingen..... Vi får smug henge opp vacn skilt da sånn at når vi kommer så må de bare passe seg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Juli 4, 2011 da ga jeg f... i amcar treff, de vans'a skal inn til messehallen i møkkastrøm garantert så tror ikke de vil by på problemer for oss ved 7 tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Juli 4, 2011 da ga jeg f... i amcar treff, de vans'a skal inn til messehallen i møkkastrøm garantert så tror ikke de vil by på problemer for oss ved 7 tiden Hva sa du sa du? Møkkastrøm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Juli 4, 2011 Hva sa du sa du? Møkkastrøm? ja den bygda som ligger utenfor oslo på vei til gardermoen/jesushome:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Juli 11, 2011 Jeg tar nok turen i dag, flere som skal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Juli 11, 2011 Kan tenkes at jeg tar turen innom, skal bare få hjelp til å montere senkesettet først. Så om jeg kommer så kommer jeg litt seinere enn vanlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Juli 11, 2011 jeg dukker opp som vanlig jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Juli 11, 2011 Jeg kommer:) Kommer du Mikael? Trenger skiltplate 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Juli 11, 2011 En liten tur skader vell ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Juli 11, 2011 Jeg var der, men rakk ikke hjem etter jobb, så fikk ikke med meg skiltplater Men skal se om ikke jeg finner en plass å ha noen skiltplater i bilen permanent Hyggelig at så mange tok seg turen i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Juli 11, 2011 Nå hadde jo både jeg og Hans Martin skiltplater i bilen da så hadde jo bare vært å spørre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Juli 17, 2011 noen som skal imorgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Juli 17, 2011 jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Juli 17, 2011 kommer nok jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Juli 17, 2011 Jeg vet at det blir overtid på jobben i morgen, så spørs om jeg rekker det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Juli 17, 2011 jeg kommer. mulig det blir litt seinere da jeg skal hente bilen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...