#176 Skrevet August 8, 2011 Dukker opp med nye felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet August 8, 2011 Kommer nok en tur idag, spørs om bilen kommer helt frem da vi kanskje skal øvelseskjøre litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet August 8, 2011 Kommer nok en tur idag ja. Grovan: Kunne du ha tatt med deg bakluke emblemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet August 8, 2011 Ingen? Noen med Vag-Com som kommer idag? Skulle ha fjerna tåkelys samt lyktrespredere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet August 8, 2011 Ingen? : klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet August 8, 2011 Tar vel en liten tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet August 8, 2011 Ingen? Lurer også på dette for å sjekke feilmeldinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet August 8, 2011 Noen med Vag-Com som kommer idag? Skulle ha fjerna tåkelys samt lyktrespredere:) Lurer også på dette for å sjekke feilmeldinger. jeg kan sjekke det neste mandag. jeg må bare få hentet meg en ny kabel da den jeg hadde streiket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet August 15, 2011 @Arve: Får du tatt med 3 x skiltplater og 4 x klistremerker i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet August 15, 2011 @Arve: Får du tatt med 3 x skiltplater og 4 x klistremerker i dag? det skal jeg nok få til veit du noen flere som kommer i regnværet i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet August 15, 2011 jeg kommer, tror regnet gir seg snart tror Christer Antonsen skulle komme innom en tur også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet August 15, 2011 Jeg kommer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet August 15, 2011 Kommer innom en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet August 15, 2011 må ha middag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet August 15, 2011 det skal jeg nok få til veit du noen flere som kommer i regnværet i dag? Kommer i dag jeg, uten front Noen som tar med seg vagcom ? /Løkås 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet August 15, 2011 Noen med Vag-Com denne gangen eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet August 15, 2011 Kommer i dag jeg, uten front Noen som tar med seg vagcom ? /Løkås Noen med Vag-Com denne gangen eller? jupp, det ordner vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet August 15, 2011 kanskje jeg kommer en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet August 15, 2011 Jeg kommer ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet August 15, 2011 jeg blir litt sen dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet August 15, 2011 bedre sen enn aldri. Uflaks med regnet som kom da. Alle stakk jo på 3 minutter. Men var bra oppmøte syns jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet August 15, 2011 Regnet satte en grei stopper for dagens treff ja Men bra oppmøte ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet August 16, 2011 Svært bra oppmøte, og takket være regnet ble det tidenes raskeste avslutning for de fleste av oss Uansett kjempe hyggelig at så mange tok seg turen i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet August 16, 2011 vi var faktisk 16 stykker i går. og jeg har vel heller aldri opplevd så kjapp avsluttning på treffet. men, var absolutt litt gøyå kjøre samlet ut av plassen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet August 16, 2011 Jeg følte det på gikta og dro et minutt før det begynte. Oh yeah! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...