#126 Skrevet Juli 17, 2011 mulig jeg svinger innom:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Juli 18, 2011 Jeg kommer nok innom. Håper Kristian kommer også, så kanskje jeg kan få igjen VagCom-kabelen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Juli 18, 2011 Jeg kommer nok innom. Håper Kristian kommer også, så kanskje jeg kan få igjen VagCom-kabelen min. Jeg rekker ikke idag, men kan komme innom deg med kabelen i kveld eller i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Juli 18, 2011 Jeg rekker ikke idag, men kan komme innom deg med kabelen i kveld eller i morgen? Vis du tilfeldigvis har med deg kabelen på jobb, kan jeg ta den med opp til Roger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Juli 18, 2011 kanskje jeg kjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Juli 18, 2011 Jeg rekker ikke idag, men kan komme innom deg med kabelen i kveld eller i morgen? Hvis du ikke har den med så du kan sende den med Harald i dag, så holder det neste mandag hvis du kommer da. Fant bare ut det kan være greit å samle inn igjen det jeg har lånt bort, siden jeg snart flytter fra byen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Juli 18, 2011 Hvis du ikke har den med så du kan sende den med Harald i dag, så holder det neste mandag hvis du kommer da.Fant bare ut det kan være greit å samle inn igjen det jeg har lånt bort, siden jeg snart flytter fra byen. Tror jeg rekker det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Juli 18, 2011 kanskje jeg kjem ohh, jeg vil se den nye bilen din Petter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Juli 18, 2011 ohh, jeg vil se den nye bilen din Petter. skulle egentlig hentet noe i lillestrøm.. derfor det passet" Det ble avlyst :-) Men kanskje jeg kommer allikevel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Juli 18, 2011 Vis du tilfeldigvis har med deg kabelen på jobb, kan jeg ta den med opp til Roger Ta med minnekort og da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Juli 25, 2011 Er det noen som kommer i dag, eller skal alle gå i fakkeltog? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Juli 25, 2011 Tror jeg tar meg en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Juli 25, 2011 jeg kommer nok jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Juli 25, 2011 Kommer en tur, kommer du knut erik så kan du få tilbake pcen din? -Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Juli 25, 2011 Da tar nok jeg turen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Juli 25, 2011 Da tar nok jeg turen også. Tar du med vagcom kabel? Jeg kan ta med pc med software på, skulle bare sjekket noe. -Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Juli 25, 2011 Tar du med vagcom kabel? Jeg kan ta med pc med software på, skulle bare sjekket noe. -Kristian Jada, kabelen ligger i bilen den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Juli 25, 2011 Kommer en tur, kommer du knut erik så kan du få tilbake pcen din? -Kristian Jepp. Tar vel turen som vanlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Juli 25, 2011 Jeg kommer en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Juli 25, 2011 bare jeg som er tidlig ute skjønner jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Juli 25, 2011 bare jeg som er tidlig ute skjønner jeg.. Det var jo temmelig tidlig også det da. Er straks på tur, drar snart fra Stabekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Juli 25, 2011 hue er tydligvis ikke helt med meg.. fikk for meg at vi pleide og møtes 18:00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Juli 26, 2011 hue er tydligvis ikke helt med meg.. fikk for meg at vi pleide og møtes 18:00 ferie modus eller harald? du har vel vært på så og si alle møtene i sommer og vi har alltid begynt klokken 19.. hehe : vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Juli 26, 2011 ferie modus eller harald? du har vel vært på så og si alle møtene i sommer og vi har alltid begynt klokken 19.. hehe : vinke : haha, jeg veit, men jeg satt på jobb til jeg skulle dra, så hode hadde nok fått nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Juli 26, 2011 Må bare si tusen hjertelig takk til alle som kjøpte dobbel McFlurry OG leke til meg Dere er en fantastisk bra gjeng 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...