#151 Skrevet Juli 26, 2011 vi er en fantastisk bra gjeng for en fantastisk bra mann som du er Mikael 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Juli 31, 2011 treff imorgen igjen ikke sant begynner å bli sulten kjenner jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Juli 31, 2011 treff imorgen igjen ikke sant begynner å bli sulten kjenner jeg eneste du tenker på er mat:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Juli 31, 2011 Mat er digg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Juli 31, 2011 Jeg skal VELDIG prøve å komme i morgen (etter langt fravær...). Mr Haugen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Juli 31, 2011 Double H er ikke her lengre...men han kommer hvis han vet hva som er best for han:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Juli 31, 2011 eneste du tenker på er mat:) tenker ikke bare på mat, tenker også på ett annet 3stavelses ord som begynner M: smil : Jeg skal VELDIG prøve å komme i morgen (etter langt fravær...). Mr Haugen?? mener hh sa han skulle komme imorgen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Juli 31, 2011 Tar turen du også Aardal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Juli 31, 2011 jepp, med en litt strippa bil, men som med alt, det må bli verre før det kan bli bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Juli 31, 2011 Får se om jeg kommer, mulig jeg må til sverige for å bytte til en ny leiebil først... %#&/%/"/(¤% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet August 1, 2011 Tar vel turen jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet August 1, 2011 jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet August 1, 2011 Og dere slipper ikke meg likevel Drar først på hyttetur på onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet August 1, 2011 Jeg kommer! -Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet August 1, 2011 Tar noen med plater til skilt av ny type? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet August 1, 2011 Eg kjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet August 1, 2011 svinger innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet August 1, 2011 Skal prøve å få tatt en tur i dag jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet August 1, 2011 beklager at jeg ikke fikk kommet i dag. jeg ble heftet på jobben. stiller sterkt neste uke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet August 1, 2011 Fantastisk bra oppmøte i dag Stor takk til alle som tok seg turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet August 8, 2011 noen som kommer i dag? jeg dukker opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet August 8, 2011 noen som kommer i dag? jeg dukker opp jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet August 8, 2011 tja, tar vel turen jeg også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet August 8, 2011 jeg får nok ikke kommet alikavel. jeg skal dra å se på ny bil hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet August 8, 2011 Noen med Vag-Com som kommer idag? Skulle ha fjerna tåkelys samt lyktrespredere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...