#1 Skrevet April 24, 2011 Er det noen her med familie albumet som kan si meg strl. på skivene foran på denne originalt, har fått ett tilbud på 276x25 for 20 dollar. Er skivene så store originalt foran på denne?? Om noen har noen mål takker jeg for dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2011 Har brukt kalipere og sadler fra slik bil som oppgradering på Golf 1 med 256X22, så jeg vil si det er stor sannsynlighet for at dette er målene på Audien også originalt. Har dessverre ikke en slik bil stående utenfor lenger, så jeg får ikke tatt bekreftende mål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2011 Er det noen her med familie albumet som kan si meg strl. på skivene foran på denne originalt, har fått ett tilbud på 276x25 for 20 dollar. Er skivene så store originalt foran på denne?? Om noen har noen mål takker jeg for dette. Det er nok S2 skiver du har fått tilbud på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2011 Ja, en 80q i fra 80 tallet har ventilerte skiver i dim 256*20mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2011 takker for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...