#1 Skrevet Mars 16, 2005 Er det noe forskjell på framskjermer før og etter 07.95 på MK3? Evt hva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2005 er ikke sikker på dato, men golf 3 etter 94 hadde ovale blinklys på skjermene, mens de første hadde firkantet. Skjermene fra caben er også annerledes nede ved kanalen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2005 Uhhm... Ovale blinkers kom vel ikke før på 96 modellen, som forøvrig ble solgt fra slutten av 95 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2005 07.95 er den siste med rektangulært sideblinklys, 08.95 er den første med nye typen sideblinklys som har runde ender. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2005 Så om jeg likevell skal bytte begge skjermene, kan jeg like godt kjøpe for 08.95> mod da! Såfremt det stemmer overens med kanal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2005 Ja, du kan montere de nye, det er kun blinklyset som er forskjellen så vidt jeg vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 17, 2005 Litt OT. Får man tak i skjermer uten disse blinkershulla? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2005 Tidlige USA-modeller var uten sideblinklys, de hadde bare markeringslys i støtfangeren. (Tilfeldig bilde jeg fant på Vortex-forumet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 18, 2005 Hehe. Per vet alt han =) Konge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 18, 2005 Alt vet jeg ikke, men en finner lett ut av ting og tang på nettet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 18, 2005 skjermer levert for tysk marked er vel uten side blink?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 18, 2005 Nei, det var standard i Tyskland. Skjermer uten sideblink finnes ikke i den Europeiske delekatalogen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 18, 2005 Nei, det var standard i Tyskland. Skjermer uten sideblink finnes ikke i den Europeiske delekatalogen. =) Hehe =) Kan det bestilles noen plass da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 19, 2005 Bestille fra USA? Nei, da er det enklere (og billigere) å sveise igjen Europeiske skjermer. Uansett så er sideblinklys påbudt, men det er ikke mitt problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...