#1 Skrevet April 24, 2011 (endret) Vinteren er over, sommerfelgene er på, og da er også ulydene i forstillingen tilbake etter en hard vinter... Venstre drivknute klonker, men kun når jeg svinger til venstre... Nok og smøre denne opp igjen? Har også noen ulyder på høyresiden når jeg svinger til venstre, høres ut som knatrende gummi Har også en klunkelyd derifra når jeg akselrerer, og da spessielt i fra 2 gir til 3 gir... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2011 Må nok bytte begge ytre drivledd først som sist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2011 Drivleddet på høyresiden er byttet for 1mnd siden ca... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2011 Stikk på apoteket og be om ei sprøyte med "rosa nål". Dette koster 6kr. Så sprøyter du olje inn i leddene du tror knirker. Hullet sprøytespissen lager er så lite at vesken kommer seg ikke ut igjen etter den har blitt sprøytet inn. Angående klunk så er det bare å skifte. Slik er det å ha denne håpløse forstillinga. Om du skal ha bilen lenge så anbefaler jeg å kjøpe forstillingskit med alle ledd slik at du har reserve liggende. Kjøp billig, for uansett hvor dyre og gode deler du handler til denne forstillingen, så får den juling. Spesielt når bilen er senka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2012 Gammel tråd, men har byttet hele forstillingen med et sett fra 034Motorsport, og det er stille som i graven nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...