Div spørsmål touran 07 mod Hig X

Anbefalte innlegg

Prøver å aktivere living home funk på touranen vår.

Har ikke lysføler,men har aktivert den i kompjuteren med sekunder.

Living Home funker.

Også lurer jeg hvordan jeg aktiverer comfort lukking på fjernkontrollen for å lukke og åpne vinduene?

Mener jeg har aktivert disse funksjonene med vag-comen men får den ikke til å funke.

Har org webasto,denne må jeg stå 1 meter fra bilen med fjernkontrollen for at den skal reagere.

I boka står det at den har en rdius på 600 meter.

Noen som vet hvor antenen for webastoen er?

Har skiftet til multifunksonsratt,men fikk ikke cruskontrollen til å funke etter bytte,noen som har vag-com med en touran som kan gi meg rett kode??

:):):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke comfort-lukking av vinduene standard på denne? Var det på min -07 Passat Highline i alle fall, tenkte de var noenlunde like utstyrsmessig, men tydeligvis ikke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker med comfortlukking når jeg har nøkkelen i nøkkelhullet og vrir rundt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke comfort-lukking av vinduene standard på denne?

Min 07 Highline Exclusive har comfortlukking (standardutstyr). Holder "lås opp" /"igjen" inne til vinduene flytter på seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke comfort-lukking av vinduene standard på denne? Var det på min -07 Passat Highline i alle fall, tenkte de var noenlunde like utstyrsmessig, men tydeligvis ikke..

min 06 touran har det standard og. bare holde inne låse igjen/opp så skal vinduene gå opp/ned ettersom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,funker ikke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom på min 04 touran kan jeg kjøre vinduer med fjkont.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått ny fjernkontroll på webastoen,var den som var defekt.

Fikk den på garantien.

Ang comming Home,må lysbryteren stå på,siden den ikke har lysføler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av en annen merkelig grunn,har funksjonen for komfort lukking på bilen forsvunnet.

Møller fant den ikke heller,må prøve å kjør en oppdatering på comfort styre enheten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.