#1 Skrevet April 25, 2011 Prøver å aktivere living home funk på touranen vår. Har ikke lysføler,men har aktivert den i kompjuteren med sekunder. Living Home funker. Også lurer jeg hvordan jeg aktiverer comfort lukking på fjernkontrollen for å lukke og åpne vinduene? Mener jeg har aktivert disse funksjonene med vag-comen men får den ikke til å funke. Har org webasto,denne må jeg stå 1 meter fra bilen med fjernkontrollen for at den skal reagere. I boka står det at den har en rdius på 600 meter. Noen som vet hvor antenen for webastoen er? Har skiftet til multifunksonsratt,men fikk ikke cruskontrollen til å funke etter bytte,noen som har vag-com med en touran som kan gi meg rett kode?? :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2011 Er ikke comfort-lukking av vinduene standard på denne? Var det på min -07 Passat Highline i alle fall, tenkte de var noenlunde like utstyrsmessig, men tydeligvis ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2011 Funker med comfortlukking når jeg har nøkkelen i nøkkelhullet og vrir rundt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2011 Er ikke comfort-lukking av vinduene standard på denne? Min 07 Highline Exclusive har comfortlukking (standardutstyr). Holder "lås opp" /"igjen" inne til vinduene flytter på seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2011 Er ikke comfort-lukking av vinduene standard på denne? Var det på min -07 Passat Highline i alle fall, tenkte de var noenlunde like utstyrsmessig, men tydeligvis ikke.. min 06 touran har det standard og. bare holde inne låse igjen/opp så skal vinduene gå opp/ned ettersom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2011 Hmm,funker ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2011 Tom på min 04 touran kan jeg kjøre vinduer med fjkont. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 4, 2011 Da har jeg fått ny fjernkontroll på webastoen,var den som var defekt. Fikk den på garantien. Ang comming Home,må lysbryteren stå på,siden den ikke har lysføler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 13, 2011 Av en annen merkelig grunn,har funksjonen for komfort lukking på bilen forsvunnet. Møller fant den ikke heller,må prøve å kjør en oppdatering på comfort styre enheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...