Transporteren vil ikke starte

Anbefalte innlegg

Har en Transporter T5 firmabil som jeg skulle flytte på i stad, men fikk ikke start : mad :

Batteriet var ikke helt dødt. Sentrallås, stereo osv fungerte, men starteren klarte det ikke å dra.

Er det bare å finne startkablene da? Spiller det noen hvilken bil jeg bruker?

Har en Golf 4 1,6 bensin rett ved siden av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sett på laderen å prøv senere eller bruk start kabler :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk :)

Står til lading nå :)

Målte 11 volt på batteriet. Strømmåleren gikk til maks på laderen, så regner med det trengte litt lading.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme probleme på min T5. Står den lengre enn 7 dager vil den ikke starte. har ikke feilsøkt noe på den, men en plass er det en strømlekkasje...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg monterte en sånn gps tracker sak som registrerer km og reiserute for et par mnd siden. Kanskje det er årsaken. Har hat en del VW firmabiler nå og dette er første gang jeg sliter med batteriet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være en mulig kilde det ja, hvis du for eks har koblet den på konstant + og den står på selvom du har tatt ut nøkkelen og låst bilen;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er koplet direkte på batteripolene ja, som beskrevet i bruksanvisningen som fulgte med.

Fikk start å bilen etter noen timer med lading, men motorlampa lyser konstant (oransje lys). Får sjekke med vagcom i morgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er koplet direkte på batteripolene ja, som beskrevet i bruksanvisningen som fulgte med.

Fikk start å bilen etter noen timer med lading, men motorlampa lyser konstant (oransje lys). Får sjekke med vagcom i morgen.

Ordner seg mye sansynlig selv med litt kjøring...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.