#1 Skrevet April 25, 2011 Heisann! Siden jeg skal flytte så har jeg ikke mer plass til 200`n min. Denne skal da skrotes. Om du absolutt vil ha den før jeg rekker å skrote den! Har x2 av alt til understell. Stive aluforinger til understell. Girkasse 1 sveisa bakdiff og en som ikke er sveisa Bare å skrive her om du vil ha noe! Coilovers skal jeg ha 8k for. De passer vel 200,s4. kan passe mer men det er jeg usikker på. Har også denne bilen stående som også skal skrotes: Quattro dette og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2011 Heisann! Er interessert i låseplata på gullbilen, om den nedre delen er i god stand(uten bulker) og den todelte lista hadde også vært grei å få med da bakstillinga på typ44 min er veldig slitt virker det som, har du noen bærearmer bak med friske foringer? Min er en 89 mod. Er motoren bra, forresten? Mvh Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2011 Låseplata er i grei stand den ja.Om den nederste plata er uten bulker tviler jeg på. Bilen var i sin gang jordebil. Motor har nok vært gjenom sitt:P Så kan ikke garantere noe der. Har bakstilling med aluforinger. På 100`n så er jeg usikker på stand. Men er nok endel sliten der og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2011 Er coiloversa bygget på s6 eller 200 fjærbein? Og eventuell pris for hele 200'en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2011 Fikk bare vite at coiloversa er til 200. Mer enn det vet jeg ikke. Du kan få skallet for 2k.med understell blir det 3k. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2011 Fikk bare vite at coiloversa er til 200. Mer enn det vet jeg ikke. Du kan få skallet for 2k.med understell blir det 3k. Ah, bilen står uten motor med andre ord. Hvor handlet du coilovers'ene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 25, 2011 Bilen står som et skall nå. Kun understell som står igjen. Kjøpte coilovers av håkon. Partsandretards? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 25, 2011 Låseplata er i grei stand den ja.Om den nederste plata er uten bulker tviler jeg på. Bilen var i sin gang jordebil. Motor har nok vært gjenom sitt:P Så kan ikke garantere noe der. Har bakstilling med aluforinger. På 100`n så er jeg usikker på stand. Men er nok endel sliten der og. hehe, kan ikke du sjekke det en dag du går forbi, i tilfelle den ikke har vært nedi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 5, 2011 Har en 200 2,1 86mod. Trenger 200 frontlyktene, blinklysene på frontfanger, instrumentpanel og ratt. /Steffen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 6, 2011 Felgene, selger du de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 14, 2011 Ja, jeg selger hjulene. Jeg har 200 lykter. For tiden oppholder jeg meg sørafor. Om noe skal hentes/sendes såkan jeg gjøre det første helga i Juni. Kom med bud folkens! Skal kjøpe meg utforsykkel så alt må bort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 16, 2011 Ja, jeg selger hjulene. Jeg har 200 lykter. For tiden oppholder jeg meg sørafor. Om noe skal hentes/sendes såkan jeg gjøre det første helga i Juni. Kom med bud folkens! Skal kjøpe meg utforsykkel så alt må bort! Boltsirkel? 5X112? Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 22, 2011 er 5x112. Tenkte meg 8k for de. De blir aaalt for store for 90`n min. derfor jeg selger de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 24, 2012 Har du framskjermene enda eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 24, 2012 Hei Jeg er intr i foringer til understell! Kan du si litt mer om hva du har liggende? Send gjerne PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 24, 2012 har til alt liggende under snøen:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 25, 2012 Hehe, hva skal du ha for alt sammen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 29, 2012 Uh, skal kanskje bruke de selv. Litt usikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 8, 2012 solgt coilover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 8, 2012 Uh, skal kanskje bruke de selv. Litt usikker. Ok, si ifra når du får bestemt deg da.Bestiller alt nytt om litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...