#1 Skrevet Mars 16, 2005 Har vi møte da? Stiller alle opp? Har muligens 2-3 nye medlemmer med meg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2005 Har vi møte da? Stiller alle opp? Har muligens 2-3 nye medlemmer med meg da. jeg skulle vel klare å komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2005 Jeg tror kanskje jeg kommer, hvis jeg ikke ennå er å ror fiske:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2005 Hei. Vi er 2 karer fra Fauske som lurer på om vi skal ta turen til Bodø da. Det blir jeg og en som heter Brynjulf Sørvang Dahl. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2005 Hei.Vi er 2 karer fra Fauske som lurer på om vi skal ta turen til Bodø da. Det blir jeg og en som heter Brynjulf Sørvang Dahl. Dette hørtes veldig bra ut:D dere er iallefall hjertelig velkommen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2005 Takk takk! Høres veldig bra ut! Skal være på Peppes som vanlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 18, 2005 Hvor mange medlemmer er det i lokallaget i Bodø? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 18, 2005 Da ser jo dette lovende ut. Blir peppes kl 20:00 som vanlig! Stian: Vi er 8 medlemmer som er så og si fast på oppmøter nå. Har 3-4 potensielle som jeg tenkte jeg skulle ta med på tirs 29.03. Finnes mange rundt her som jeg tenkte vi skulle ta "inn i varmen" Da snakkes vi den 29. tar ikke påske før ons 23,men ønsker alle i lokalllaget en riktig god påske!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 18, 2005 Da ser jo dette lovende ut. Blir peppes kl 20:00 som vanlig! Stian: Vi er 8 medlemmer som er så og si fast på oppmøter nå. Har 3-4 potensielle som jeg tenkte jeg skulle ta med på tirs 29.03. Finnes mange rundt her som jeg tenkte vi skulle ta "inn i varmen" Da snakkes vi den 29. tar ikke påske før ons 23,men ønsker alle i lokalllaget en riktig god påske!! Ja vi skal ihvertfall prøve å komme oss bortover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 19, 2005 Kanskje man skulle ta seg en tur... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 23, 2005 Dette ser meget lovende ut! Tar jeg ikke helt feil er det kommet noen nye medlemmer siden siste møte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 28, 2005 kan ikke komme. krasjer med en "familietragedie". kanskje neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 28, 2005 Og jeg blir heller ikke å se, da jeg fortsatt er i Skrei-land(Lofoten) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 29, 2005 Sender bare inn en liten påmindelse her også.. Blir mulighet for kjøp av T-skjorter,jakker og skiltplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...