Delenr til slitasjevarselledning bremsebelegg foran Polo 9N

Anbefalte innlegg

Har lett og lett... har og ETKA men finner ingenting.... mulig jeg er dårlig til å lete i ETKA?

Noen som kan hjelpe meg med delenummeret til bremsebeleggvarslings ledningen som går på bremseklossen venstre siden foran?

Er en 2002 Polo 9N 1.4 TDI. Kontakten har smuldret vekk og bremsebeleggvarslingslampa lyser i dasjen... : bh :

Dette er ledningen som skal kobles på bremseklossen, ikke den som allrede er festet på klossen (måtte bare ha det på det rene.... :) )

Eventuelt om noen kan bekrefte/avkrefte om jeg kan kjøpe den samme ledningen som går til f.eks golf r32 som selges på ebay til en billig penge. Er det ikke samme type slik 2 polet plugg på alle disse bremsekontaktene til vw?

Anyone?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det letteste om du ikke MÅ ha dette iorden er jo bare å kortslutte ledningene i motorrommet ett sted, så slipper du lampen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det letteste om du ikke MÅ ha dette iorden er jo bare å kortslutte ledningene i motorrommet ett sted, så slipper du lampen.

I motorrommet et sted??? Hvor i all verden skal jeg begynne? Må da være enklest å skøte på en ledning som har samme kontakt fra før.....?

Noen her som kan være behjelpelig med et delenr eller som vet om kontakten fra andre VW modeller passer Polo?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har en ide her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.