Anbefalte innlegg

E d någen i distriktet som har skills, tid å isje minst vagcom tilgjengeligt, så te å hjelpa litt ein dag? : smil : Sko ha koda vekk bakre visker, samt fått vekk fadingå på radioen når bilen bler satt i revers... Hadde åg våre kjekkt å prøvt å koda om blinklys framme te markeringslys osv. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E d någen i distriktet som har skills, tid å isje minst vagcom tilgjengeligt, så te å hjelpa litt ein dag? : smil : Sko ha koda vekk bakre visker, samt fått vekk fadingå på radioen når bilen bler satt i revers... Hadde åg våre kjekkt å prøvt å koda om blinklys framme te markeringslys osv. : rock :

 

 

Hallais Ole. Long time, no see...

 

Eg har vagcom, bare å komma på besøg... bor på sola

 

Hadde vært najs å sitt bilen din, eg hørre rykter om scirocco...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tore!! Har du åg tulla dg inn her?! Ka bil du trille rondt i fårr tiå?? Å eg kåmme veldigt gjerna inn å lege litt me vagcom... Just name time and place/evt. date, så di seie... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja eg jor visst d... itte någen år med volvo så måtte me ha familiebil med skikkelige 4 hjuls trekk så me kjypte ein Allroad 2001 2,7T for ei vega siden så då måtte eg ble medlem her igjen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tore, k ti blei du medlem her? He du sagt det forresten? Hehe.. :P Fekk aldri sitt allratten din når du va innom på jobb, må få gjort det ein dag å få testa ann litt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tore, k ti blei du medlem her? He du sagt det forresten? Hehe.. :P Fekk aldri sitt allratten din når du va innom på jobb, må få gjort det ein dag å få testa ann litt..

 

Eg var faktisk ikke heller klar over at han var medlem:p men det ser jo ut som han har vært det siden 2004. gratulerer med kupp av en allroad Tore kunne tenkt meg en sånn selv bare med manuell, men det får bli en annen gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 innlegg siden 2004 og to av dei i denna tråden, så e lite støy fra den karen ;) Sleng deg inn i offtopic tråden Tore, der e det jo lokalmesterskap i rauaraddel og så får du med deg ka så skjer i lokallaget :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg var faktisk ikke heller klar over at han var medlem:p men det ser jo ut som han har vært det siden 2004. gratulerer med kupp av en allroad Tore kunne tenkt meg en sånn selv bare med manuell, men det får bli en annen gang.

 

Me kuppte visst tråden t Ole her. Har hatt någen år med volvo så då konne eg jo isje betala medlemsskab her...

 

Kjell: Me må ha et res ein dag, trodde du visste eg va medlem her..

 

Lasse: Eg prøvde ein allroad med manuell som va t salgs for isje lenge siden... men den va så sjabby, bulkete, mangla cruisekontroll å recaro, sleden clutch å nesten dobbel pris av denne åsså har eg rett å slett blitt bortskjemt med automat... får heller ha risikoen på at girkassen ryge...

 

Men d va litt løye innleggstelleren hadde sletta seg her på forumet, har hatt ein del innlegg her før i gamle dager... någen så vett koss me fikse d?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.