Strekk og Vredestein Ultrac Sessanta med felgbeskytter..

Anbefalte innlegg

Noen her som har bilder av noen vredestein dekk med felgbeskyttelsekant og strekk?

Felgene er 8.5'' og 10'', og det står mellom komboene 215/35-19 og 235/35-19 eller å gå opp et hakk til 225/35-19 og 245/35-19.

Det er til bruksbilen, så jeg har lyst på litt strekk for at det skal se bra ut, men jeg må ha litt kjøreegenskaper igjen også. Heller for øyeblikket mest mot den smaleste komboen..

Noen inspill anyone??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehm, er du ikke litt ute å sykler når du snakker om strekk og felgbeskytter i samme setning?

Btw: det ser IKKE bra ut med strekk :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har disse dekkene på 9" felg i dim 225/35/19 med felgbeskyttelse og syns det ser bra ut! Skal prøve å få tatt et bilde til deg senere i dag...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bildet... Tror i alle fall at den ytterste kanten på dekket er felgbeskyttelsen(?)

IMAG0163.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke fan av ekstrem strekk.. Men jeg skal ha litt!

Det blir vel sykling for noen, men fra dekkonline(.com) får du ikke det dekket uten beskyttelsekant, så derfor trenger jeg bilder av hvordan det blir..

Sa jo bra ut på det blide der. Trenger ikke mer for min del hvertfall, så da heller jeg mot den brede komboen igjen..

Har du et bilde rett fra siden av bilen? Takker og bukker :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte mine fra dekkonline også, så da er det garantert felgbeskyttelse det vi ser på bildet mitt:)

Dette var det nærmeste jeg hadde rett fra siden av felgen, håper det er godt nok:)

IMAG0164.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki.. Men det der ser bra ut det.

Har sendt mail til de ang. om de klarer å få tak i dekkene uten felgbeskytteren. Men uten noe svar foreløpig!

Felgene har ankommet bergen nå, så da er det bare å vente på hentelapp :D

Endelig dekkvalg etter litt regning og kikking blir nok 215/35-19 forran og 245/35-19 bak

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir da ikke noe særlig til lik rulleomkrets foran og bak på en Quattro, vel (om det er til bilen du har oppgitt i profilen din, riktignok)? 225/40-19 og 245/35-19 blir mer riktig:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig der... Det er 3,5% forskjell på diameter på 215/35 og 245/35... Går du derimot for 215/35 og 245/30 så er det bedre, da er det bare 0,3% forskjell:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som har bilder av noen vredestein dekk med felgbeskyttelsekant og strekk?

Felgene er 8.5'' og 10'', og det står mellom komboene 215/35-19 og 235/35-19 eller å gå opp et hakk til 225/35-19 og 245/35-19.

Det er til bruksbilen, så jeg har lyst på litt strekk for at det skal se bra ut, men jeg må ha litt kjøreegenskaper igjen også. Heller for øyeblikket mest mot den smaleste komboen..

Noen inspill anyone??

Hva er ET på felgene da? Som noen nevnte her, så bør du nesten velge lavere bakprofil med bredere dekk, men da får du trøbbel med bakskjermen hvis felgen bygger for langt ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ja dere har helt rett i det med rulleomkretsen..

Men dette er nok ikke til A4en, det er til bmwen. Der er det nok av rom i hjulbuene..

Skal hive ut et bilde på "sommerfelg" tråden når alt er på plass om ikke så aaaaalt for lenge..

Takker for hjelpen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ja dere har helt rett i det med rulleomkretsen..

Men dette er nok ikke til A4en, det er til bmwen. Der er det nok av rom i hjulbuene..

Skal hive ut et bilde på "sommerfelg" tråden når alt er på plass om ikke så aaaaalt for lenge..

Takker for hjelpen :)

Da ville jeg valgt 225/35 19 foran og 265/30 19 bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo igjen.. : vinke :

Da har bakdekkene kommet på felg, så jeg tenkte å dele resultatet..

Bestilte fra dekkonline.com, og siden de da ikke hadde 255/30-19, så ble det 245/35-19.. Blir da en feilmargin på 3% i rulleomkrets, men det utgjør ikke så mye i bergen :P

Var litt bekymret over hvordan det kom til å bli med kantbeskytteren, men det gikk seg til ganske bra til i mine øyne:

IMAG0274.jpg

IMAG0273.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble jo knallbra syns jeg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg er veldig fornøyd også..

Fikk fremdekkene i dag. Så slik ser det altså ut med Vredestein Ultrac Sessanta 225/35-19 på 8.5'' felg..

IMAG0287.jpg

IMAG0289.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få de på BMW`en og legg ut bilde :-) Fine felger du har kjøpt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki doki!

DSC_0136.jpg

DSC_0043.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.