#26 Skrevet Mai 15, 2011 Kristian... Tror ikke det har med den tikkevenilen å gjøre, siden det er bare til ånding av bensintanken.. så trenger nok ikke den... Joakim... Og det skal det ligge på uansett under kjøring og variert kjøring ? må bare være sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 24, 2011 opp igjen... har vert lite tid å holde på med bilen for tiden, så lite skriving også Bilen er bare blitt værre og værre.. må gire ned for å komme opp de største bakkene... så finner jeg ikke ut hva feilen er snart så havner den nok på verksted... Med mindre det tilfeldigvis er noen fra FØRDE området med vag-com som kan brukest under kjøring.. ? tror jeg må logge verdier under belastning for å se hva som skjer.. tror jeg har litt lettere å finne ut av det da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 24, 2011 Kristian... Tror ikke det har med den tikkevenilen å gjøre, siden det er bare til ånding av bensintanken.. så trenger nok ikke den... Joakim... Og det skal det ligge på uansett under kjøring og variert kjøring ? må bare være sikker jeg fikk fuskinga dagen etter at feilmeldinga på tikkeventilen kom opp, så har noe med saken og gjøre. Ta av kullfilteret som sitter på slangen til innsuget på turbo og se om det er bensin i det, det er det blitt på min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 25, 2011 Mens bilen min har stått hos en kar i dag og han har starta med å bytte reg.reim og toppakning så fant han noen vakumslanger som ikke var helt som de skulle. Så får håpe det er grunnen til at min ikke går som den skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 27, 2011 Fusking ble fortsatt ikke bedre. Får låne 3 coiler av en kompis nå etterpå. Og har bestilt 4 plugger fra ebayern Så får vi se om svaret kanskje ligger der. Pluggene er ganske billige. Så hvis noen flere ønsker å bruke de samme så er linken her: http://viewitem.eim.ebay.no/4-x-NGK-PLATINUM-PLUGS-AUDI-A4-18-TURBO-95-PFR6Q/360141773031/item Ja, det er dette som er originalpluggene til AEB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 3, 2011 Hmmm.... men jeg får ikke opp noen feilmelding på noe som helst jeg... men skal sjekke kullfilteret i løpet av helgen. håper jo selfølgelig det kan være noe så enkelt som dette... har enda ikke fått sjekket for trykklekkasje noen plass men skal også se over alt av slanger og div i helgen... og finner jeg ikke ut av dette nå så ryker bilen på verksted... trenger bilen mer enn noe annet nå så må ha orden på den fort !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 5, 2011 Da startet ikke bilen lenger... Prøvde å bytte tilbake til orginal chip og da ville plutselig ikke bilen starte i det hele tatt... byttet tilbake til tunet chip men fremdeles ikke noe start... Verkstedtime den 15 juni er bestilt så får håpe de finner ut av noe... Jeg er ivertfall i ferd med å gi opp ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 30, 2011 En stund siden jeg har fått gjort noe med bilen nå siden jeg jobber mye.. Hjernen er gåen da... Har fått tak på en brukt en som jeg håper kommer før uken er omme, men det er vel for mye å håpe på... Håper det er hjernen som er skyld i plagene jeg har hatt da ... og at det ikke er problemer med noe annet ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 25, 2011 har da fått byttet hjernen, kodet om startsperre osv... Problemene er der fortsatt så lurer på om jeg bare skal selge bilen som den står... Jeg er drit lei hele møkka og har ikke råd til å ha den på verksted i flere uker... Begynt å koste meg for mange kroner denne driten ! ! Ta kontakt visst noen er intr.. . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 26, 2011 Starter bensin pumpa di når du setter på tenninga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 29, 2011 Jeg kan ikke høre den, selv om jeg legger øret helt inntil bagasjeromsmatta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 8, 2011 Da har sikkert bensinpumpa di tatt kvelden.....Skal høre den når du setter på tenningen. skal gå i noen sekunder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 29, 2011 Bytta bensinpumpen forleden og fremdeles ikke noe action... har nå hatt bilen på verksted for andre gang, der fant de ut at 2 av coilene ga overslag ved pådrag... synst d er rart siden jeg har prøvd å bytte alle coilene... men så lenge det er der problemet ligger og jeg får orden på d så er jeg egentlig fornøyd ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 29, 2011 Bytta bensinpumpen forleden og fremdeles ikke noe action... har nå hatt bilen på verksted for andre gang, der fant de ut at 2 av coilene ga overslag ved pådrag... synst d er rart siden jeg har prøvd å bytte alle coilene... men så lenge det er der problemet ligger og jeg får orden på d så er jeg egentlig fornøyd ! Men du sa at du hadde testet å bytte alle coilene, en og en? Da vil jo den andre av de to som var dårlige fortsatt være der når du prøvde bilen igjen? Eller var det noe jeg ikke fikk med meg lenger opp i tråden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet August 29, 2011 prøvd å bytte tempsensoren på toppen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 29, 2011 Stemmer nok det Håkon.. så er nok blitt oversett, siden jeg aldri prøvde å bytte to og to... Nei har ikke prøvd temp sensoren... verdt å prøve d visst ikke dette hjelper ? selv om jeg tror dette kommer til å være gode greier når jeg får bilen tilbake.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet August 29, 2011 tror ikke temp sensoren har så mye å si om det har vært feil på en coil hele tiden når det har blitt feilsøkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet September 7, 2011 bilen fungerer veldig fint den nå Bare synd jeg ikke fant ut dette før... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet September 18, 2011 Hva var feilen? Og kunne man ikke se den i vag-com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...