#1 Skrevet April 26, 2011 (endret) Heisann. Vurderer og kjøpe slike in.pro speil kapper i chrom til min 98 audi a4. greia er jo da at jeg fra før har et lite og et stort speil, disse er motoriserte uten varme etter hva jeg kan forstå. Spørsmålet er da hva jeg trenger for at det lille speilet skal blir til et stort et, Altså om det holder med og kjøpe et stort glass og bruke opp igjen motoren osv. Eksempel slike: http://cgi.ebay.co.uk/A4-S4-94-B5-8D-Arrow-LED-Door-Mirror-Glass-YL-AUDI-/120615495539?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c153e6773#ht_4962wt_1066 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2011 opp med seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2011 En løsning er iallefall og kjøpe et speil fra en Audi i USA eller UK... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2011 En løsning er iallefall og kjøpe et speil fra en Audi i USA eller UK... joda, men siden skal ha nye speil kapper alikevel er det jo litt bortkasta og kjøpe et helt speil om det bare holder med og bytte ut glasset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2011 Det holder nok ikke med å bytte ut bare glasset desverre.. Må bytte innmaten i speilet! Å da er det sikkert billigere å kjøpe hele speilet fra ebay.co.uk, enn å kjøpe kun innmaten på møller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2011 Det holder nok ikke med å bytte ut bare glasset desverre.. Må bytte innmaten i speilet! Å da er det sikkert billigere å kjøpe hele speilet fra ebay.co.uk, enn å kjøpe kun innmaten på møller! er vel best og kjøpe fra usa da speilet da blir riktig vinklet? mener og ha lest at de engelske speila ble feil vinkel på da de er høyre kjørt. Så er det fram til 98 speilene (Store på passasjer siden) fra usa som blir passe da vil jeg tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2011 (endret) Har nå bestilt med In.pro chrome speilhus, Tilbud på streetdesign så fikk de for 699 (: Men, angående høyre speilet så vet jeg du kan bruke den "lille" innmaten i det store speilhuset, men jeg har nå¨tenkt og gjøre dette skikkelig, Det beste hadde vært og skaffet et stort speil fra usa slik at vinkelen på speilet og alt blir helt riktig, Men har undersøkt litt og får det betydlig mye billigere fra England, men da blir jo vinkel på speil glasset feil. Mener jeg har lest at noen har ordnet dette med og kompansere for noe? Uten at husker spesifikke detaljer, har søkt litt men uten hell. Så spørsmålet er om noen kan forklare hva som må gjøres med en Engelsk speil for og få vinkelen på glasset riktig til høyrekjørte biler ? Edit: Eller om kan gjøre det så enkelt som og kjøpe et høyre speil (bare glasset) fra USA og lime dette på det orginale lille? Det ville jo blitt både billigere og enklere (: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 4, 2011 Følg med på ebay. Dukker opp brukte speil til en billig penge. Jeg fikk tak i et komplett originalt brukt stort speil til Passaten min på ebay.com, fikk det for $25 + frakt...... Blir vel rundt 130-140 kr det + frakt. Det er det 2. speilet jeg har kjøpt, det 1. kom vel på 4-500 kr..... EDIT; Nå gjelder dette for Passaten min da (som har 2 store speil i usa). Vet ikke om det er sånn med A4 b5...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 6, 2011 Ja, du kan kjøpe hele speilet fra England, for så å kjøpe nytt glass å sette inn:-) Kjøpte selv speil fra UK, og nytt speilglass på møller! Glasset koster ca 450,- mener jeg å huske, dette med varme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 6, 2011 (endret) Ja, du kan kjøpe hele speilet fra England, for så å kjøpe nytt glass å sette inn:-) Kjøpte selv speil fra UK, og nytt speilglass på møller! Glasset koster ca 450,- mener jeg å huske, dette med varme. Joda, og skaffe speilet fra uk er ikke noe problem. Værre og finne blått speilglass fra usa for og få riktig vinkel, men skal høre med møller mye det kommer på, mine er uten varme tror jeg. Edit: Da fikk jeg komplett speil fra england for 240 kr (: Så var det og skaffe et stort speil på høyresiden slik at vinkel blir riktig, Får høre litt med møller og se mye de skal ha. Edit2: Var ikke så mye hjelp og få fra møller, Fant ikke riktig type speil, Skulle helst hatt delenummeret om noen kunne hjelpet med skaffe dette? Skal være 175x100 Høyrespeil fra venstrestyrt bil (Blått, helst uten varme) Dette blir vel helst bestillt fra USA. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 6, 2011 Er du sikker på at de er uten varme? Det er vanlig at de kan slutte å virke iløpet av bilens levetid. Varmen er kjørt på samme bryter som bakruta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 6, 2011 Er du sikker på at de er uten varme? Det er vanlig at de kan slutte å virke iløpet av bilens levetid. Varmen er kjørt på samme bryter som bakruta Mulig, har egentlig aldri tenkt over det, mulig jeg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 6, 2011 Vipp av det glasset du har i dag å se da? Da ser du to kabler som går inn på varmetrådene. Kan finne delenr på det jeg bestilte på møller om det kan vere av interesse? Men det er som sagt med varme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...