#1 Skrevet April 27, 2011 (endret) Tenkte å sortere ut et par ting jeg ikke har bruk for, så jeg får plass til noe annet etterhvert Swissvax Viking 100% - 500,- Zymöl Concours 90%, kun brukt en gang - 1100,- CG Celeste Dettaglio 100% - 800,- CG Pete's 53 100% - 200,- Solgt CG 50/50 85% - 400,-Solgt Mulig jeg legger ut en SV Mirage og, må bare se på den når jeg kommer hjem. Litt usikker på hva som er igjen og om det er noe å selge. Frakt kommer i tillegg og betales av kjøper! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2011 Tar Pete's 53 jeg =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2011 Skarru få lov til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2011 Skarru få lov til Så fint a Si fra nåru er i nærheten da vett... nr mitt står under her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2011 (endret) Yeah Er i Slemmestad fra i mårra av en gang tenker jeg Lagt til etter 6 dager 18 timer: Oppdatert lista... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2011 Ting står her enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 9, 2011 jeg tar vikingen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 9, 2011 Den er god Sender deg en PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 6, 2012 Concours solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...