noen som har noe erfaing med 1.8 coilene på AAN motor??

Anbefalte innlegg

coilene på s4`n begynner og bli dårlige, så tenkte og bytte de ut med 1.8 lt coiler.. Tenkte bare og høre om noen har noen erfaring med hvordan de funker!!

lurte på og kjøpe de i linken under

https://www.apikol.com/#Products,Engine,21

takker for svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

coilene på s4`n begynner og bli dårlige, så tenkte og bytte de ut med 1.8 lt coiler.. Tenkte bare og høre om noen har noen erfaring med hvordan de funker!!

lurte på og kjøpe de i linken under

https://www.apikol.com/#Products,Engine,21

takker for svar:)

Disse kan jeg anbefale.3 kompiser som har byttet til disse,og fungerer veldig bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg også har disse, supert produkt. Samt at du får disse coilene på alle VAG sjapper, da slipper du vente 2 uker på nye fra Feks. 034 hvis en ryker. Kjør på! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er ikke like kraftige som originalcoilene. men det går sikket bra om man ikke lader mere enn originalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er ikke like kraftige som originalcoilene. men det går sikket bra om man ikke lader mere enn originalt.

Hm: klø :Ettersom jeg har hørt,Bruker både jonus og krb de samme coilene på div trimma biler som sikkert ikke lader orginalt.Har du noen konkret eksempel på at disse coilene ikke tåler mer trykk?

Mvh Kjetil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm: klø :Ettersom jeg har hørt,Bruker både jonus og krb de samme coilene på div trimma biler som sikkert ikke lader orginalt.Har du noen konkret eksempel på at disse coilene ikke tåler mer trykk?

Mvh Kjetil

Ligger en annen tråd på forumet om dette hvis du søker, ikke alle var like heldige var det jeg opfattet,

Jeg er rimelig sikker på på at originale s4 coiler han en del mere kraft, men så koster de jo også deretter.

Det sto noe om brenntiden også som tok livet av 1.8t coilene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger en annen tråd på forumet om dette hvis du søker, ikke alle var like heldige var det jeg opfattet,

Jeg er rimelig sikker på på at originale s4 coiler han en del mere kraft, men så koster de jo også deretter.

Det sto noe om brenntiden også som tok livet av 1.8t coilene

Prøvde og søke,men finner ikke noen tråd om detta temaet: klø :Fint om noen kan bidra til og finne ut mer om dette.

Mvh Kjetil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.