#1 Skrevet April 28, 2011 Noen som har noe info om dette videoklippet, han kommer i bra fart ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2011 Ser ut som hos Hebbe/Sigdal for noen år tilbake mens vi hadde den gamle klubbilen. Vet ikke helt når, men hvis jeg skal gjette så er det i tidsrommet 2004-2006. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2011 Kom i ett veldig godt driv hvertfall da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2011 Vil tippe det er fra 2005, ettersom det den gangen var Trond og Sven Runar som hadde vri åtteren:p. Det var vel også siste året klubben hadde vintertreffet i Sigdal, det var første året jeg hadde Type 85'en min og Tempelseter høyfjellshotell var ennå i drift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 12, 2011 Vil tippe det er fra 2005, ettersom det den gangen var Trond og Sven Runar som hadde vri åtteren:p. Det var vel også siste året klubben hadde vintertreffet i Sigdal, det var første året jeg hadde Type 85'en min og Tempelseter høyfjellshotell var ennå i drift. Utrolig så godt du husker Andreas! Det var 170 baklangs inn i den svingen, kjørbar bil det. Skulle vært litt mer moment i motoren, for den døde litt ut på tredje på slutten av svingen husker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 12, 2011 Utrolig så godt du husker Andreas!Det var 170 baklangs inn i den svingen, kjørbar bil det. Skulle vært litt mer moment i motoren, for den døde litt ut på tredje på slutten av svingen husker jeg Det kalles selektieft god hukommelse: smil :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...