Klipp ifra isbanekjøring, ifra hvor?

Anbefalte innlegg

th_glattiskjring.jpg

 

Noen som har noe info om dette videoklippet, han kommer i bra fart ihvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som hos Hebbe/Sigdal for noen år tilbake mens vi hadde den gamle klubbilen. Vet ikke helt når, men hvis jeg skal gjette så er det i tidsrommet 2004-2006.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom i ett veldig godt driv hvertfall da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tippe det er fra 2005, ettersom det den gangen var Trond og Sven Runar som hadde vri åtteren:p. Det var vel også siste året klubben hadde vintertreffet i Sigdal, det var første året jeg hadde Type 85'en min og Tempelseter høyfjellshotell var ennå i drift.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tippe det er fra 2005, ettersom det den gangen var Trond og Sven Runar som hadde vri åtteren:p. Det var vel også siste året klubben hadde vintertreffet i Sigdal, det var første året jeg hadde Type 85'en min og Tempelseter høyfjellshotell var ennå i drift.

 

Utrolig så godt du husker Andreas!

Det var 170 baklangs inn i den svingen, kjørbar bil det. Skulle vært litt mer moment i motoren, for den døde litt ut på tredje på slutten av svingen husker jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig så godt du husker Andreas!

Det var 170 baklangs inn i den svingen, kjørbar bil det. Skulle vært litt mer moment i motoren, for den døde litt ut på tredje på slutten av svingen husker jeg

 

Det kalles selektieft god hukommelse: smil :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.