Soting av ruter på C4 S6 Avant

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med soting av rutene på S6 stv?

Jeg har bestillt soting til S-sex`n min på Hurigruta Carglass Fr.stad, fikk pris på 6000,- ink. moms. Dette er da alle rutene utenom frontrute.

 

Disse bilene er visst en av de verste å sote rutene på ble jeg fortalt, pga rutene har en spesiell fasong enkelte steder og dermed vanskelig å få bra resultat.. Derfor må de antakeligvis ta ut alle rutene for å legge på film. Dette blir mye mer jobb enn med "vanlige" biler som man slipper dette på.

 

Jeg synes det høres ut som en bra pris, med tanke på all arbeid som inngår og at det er garanti på jobben : rock :

 

Noen som har andre erfaringer? Som allerede har sota, eller har tenkt til og hørt på priser??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sota alle rutene på min s4 c4 sedan, sota med 35% profil.

fikk jobben gjort for 5000kroner hos automote på storås.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, ja det var ikke en gal pris :) men er ikke mange her i fredrikstad som holder på med dette så jeg er fornøyd noen vil ta på seg jobben :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå soter jeg rutene mine selv på min S4 C4, og jeg har ikke noe problemer å gjøre dette med ruten montert på bilen!

Resultatet blir egentlig veldig bra! Ikke noe bobbler eller urenheter bak filmen.

Det eneste som jeg kan klage på er at når jeg drar skrapa over filmen blir det noe riper. Dette ses kun fra innsiden.

Dette er vel fordi kvaliteten på filmen ikke kan måle seg med den som proffe folk bruker!

 

Jeg har også en kamerat som driver med solfilm/foilering på fulltid og han trenger heller ikke å ta ut rutene for å legge på solfilm!

Han er også relativt rimlig! 3400,- for alle ruter!

 

Så jeg skjønner ikke hvorfor de må demontere rutene på din bil! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler absolutt Frode Kristoffersen V/ FK autoparts Han er her inne på forumet, holder til i trøgstad.

 

http://fk-autoparts.no/ :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, ja kunne jo dratt inn til trøgstad, men er avhengig av bilen så fint om det blir gjort nærme hjemstedet.. Men er jo forskjellige priser overalt, med flere tusen i forskjell. Er vel garantien som ikke gjelder på de billige prisene kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du blir garantert fornøyd med både pris og kvalitet hos Frode iallefall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.