lister ved kanalene audi a6 - 95mod

Anbefalte innlegg

Hei.

trenger noen nye lister til bilen ved kanalen der.. ikke på dørene men di nedenfor om du/dere skjønner..

er vel ganske så sikker på at audi forhandlere har, men kan ikke tenke meg at di er så billige på sånt.

så lurer da på om det er et sted her på nettet man får tak i disse til denne type bil? til en grei pris så klart :)

håper på noen tips fra dere :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker du om listene i selve døråpningen?

de som funker som beskyttelse ved inn og utstigning....?

Det er vel de eneste listene jeg kan tenke meg til som på en måte er under selve listene i bunn av dørene.

Jeg har 2 av de på S6 delebilen jeg har stående her.

Men om de er mulig og få av hele er jeg noe usikker på.

PÅ min bil er de i hvertfall teipet godt fast med dobbelsidig teip, og de klarer jeg ikke og få av uten at listene ryker, det fant jeg fort ut når jeg ønsket og ta de av for og lakke om fargen på innsiden av dørene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja stemmer det!

di har bare løsnet og blitt dårlige i festene, er vel sånt som skjer etter en stund..

sku hatt nye sånne på høyreside værtfall, fordi der er det ingen ting.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelpen Alexander :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det nok snakk om selve dørlistene.

Du tenker vel mer på innstegslister, de som dekker dørstokken og sitter på karosseriet, ikke døra.

Har selv hatt behov for disse, er ikke å få tak i noe sted. Har heller ikke funnet noen tredjepartsleverandør av noe slag som kan levere.

Jeg endte opp med å ta av en delebil hvor det viste seg at den var bytta en gang før i tiden og dermed ikke festa på samme vis som originalt. Originalt er de festet med 3 striper dobbeltsidig tape av sterk type. Har ikke klart å berge noen av de hel. Den som var bytta i mellomtida var festa dårlig med sort silikon, evt silikonlignende festemiddel. Den var det med nød og neppe så vidt mulig å ta av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det nok snakk om selve dørlistene.

Du tenker vel mer på innstegslister, de som dekker dørstokken og sitter på karosseriet, ikke døra.

Har selv hatt behov for disse, er ikke å få tak i noe sted. Har heller ikke funnet noen tredjepartsleverandør av noe slag som kan levere.

Jeg endte opp med å ta av en delebil hvor det viste seg at den var bytta en gang før i tiden og dermed ikke festa på samme vis som originalt. Originalt er de festet med 3 striper dobbeltsidig tape av sterk type. Har ikke klart å berge noen av de hel. Den som var bytta i mellomtida var festa dårlig med sort silikon, evt silikonlignende festemiddel. Den var det med nød og neppe så vidt mulig å ta av.

Er vel noen som har gode innstegslister liggende, jeg blandt annet:p er vel spørsmål om pris;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel noen som har gode innstegslister liggende, jeg blandt annet:p er vel spørsmål om pris;)

Såklart, noen brukte til en god pris (enten for kjøper, eller for selger : rolleyes) finnes nok i garasjer og lager rundt om...

Jeg har heldigvis fått tak i en til mtt eget behov.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får tak i på ebay.. :) tok en sjekk der ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.