#1 Skrevet Mars 16, 2005 Noen som vet hvor mye en -91 S2 Coupe veier, totalt ribbet innvendig(matter-stoler-baksete-bagasjerom...alt er rensket) kun dashbord igjen i bilen????? Vekt med tom/full tank????? Felger/bremser osv vil også ha innvirkning...så gjerne skriv hvilke felger eventuelt bilen er veiet med...!!?? MEGET takknemlig for svar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2005 Noen som vet hvor mye en -91 S2 Coupe veier, totalt ribbet innvendig(matter-stoler-baksete-bagasjerom...alt er rensket) kun dashbord igjen i bilen????? Vekt med tom/full tank????? Felger/bremser osv vil også ha innvirkning...så gjerne skriv hvilke felger eventuelt bilen er veiet med...!!?? MEGET takknemlig for svar... Brutto vekt 1240 kilo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2005 Brutto vekt 1240 kilo Takk Frode...kan vel legge til 15-20kg vertfall i vekt bare på rutene da.. Men da snakker vi ca 1300kg inkl bur og et par bøttestoler da...!!?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2005 Takk Frode...kan vel legge til 15-20kg vertfall i vekt bare på rutene da..Men da snakker vi ca 1300kg inkl bur og et par bøttestoler da...!!?? Minste vekt du kan få med bur og full pakke uten nye skjermer og panser i carbon er 1140 kg med 6 trins gear kasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2005 Minste vekt du kan få med bur og full pakke uten nye skjermer og panser i carbon er 1140 kg med 6 trins gear kasse Nydelige svar Frode...godt med tips og vitenskap fra en fagmann....:D Takk takk...nok en gang!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2005 Nydelige svar Frode...godt med tips og vitenskap fra en fagmann....:DTakk takk...nok en gang!! Mye kreatift arbeid hjelper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 17, 2005 Minste vekt du kan få med bur og full pakke uten nye skjermer og panser i carbon er 1140 kg med 6 trins gear kasse Hei, Frode! Har skjønt at du kan litt om Audi, men er du helt sikker på at det ikke går an å ribbe bilen enda mer? Endre: Beklager at jeg blander meg inn, men takk for lånet av tråden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2005 Når man først er inne på vekt... Hvor mye veier en S2 motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 17, 2005 Hei, Frode! Har skjønt at du kan litt om Audi, men er du helt sikker på at det ikke går an å ribbe bilen enda mer? Endre: Beklager at jeg blander meg inn, men takk for lånet av tråden! Garanterer att du ikke klarer mere en meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 17, 2005 Når man først er inne på vekt... Hvor mye veier en S2 motor? Valg av tilbehør bestemmer total vekt Turbo Grenrør olje sump innsug 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 17, 2005 Er fullstendig klar over det Ca. vekt på komplett motor da? Orginal vel og merke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 17, 2005 Garanterer att du ikke klarer mere en meg Med alu blokk kanskje? Dyre kilo i så fall men, ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...