#1 Skrevet April 29, 2011 (endret) Noen som vet hva register-reim interval er på en Golf 1.4 94 mod er? Da er bilen solgt, så nå er det ikke lenger av interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2011 Hver 120.000 km/5 år mener jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2011 Hver 120.000 km/5 år mener jeg Ok, denne burde vel være enkel å bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2011 Mener det er 90000km på de motorene. Øivind: Er ingen 5års regel. KUN km avhengig på VAG. Har noen sagt 5år til deg på møller, er det noe de har finni på selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2011 Mener det er 90000km på de motorene.Øivind: Er ingen 5års regel. KUN km avhengig på VAG. Har noen sagt 5år til deg på møller, er det noe de har finni på selv. Ok, vet du hvordan denne er å bytte? Og vet du om den tar skade hvis reima ryker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2011 Veldig kurant å bytte. Er merke på kamdrev og dekslet bak kamdrevet som skal flukte, og merke på veivhjulet som skal flukte med ett merke i blokka. (kan evt. skru ut den grønne pluggen på girkassa å se merket der. Er ett spor i svinghjulet) Strammes så du kan vri reima 90grader på den lengste strekka. Om reima ryker hilser stempler og ventiler på hverandre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 29, 2011 Er vel som alle gamle VAG dette: 5år eller 120'km Og ja gummi er ferskvare så det er også tidsintervall på disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2011 Og ja gummi er ferskvare så det er også tidsintervall på disse Hvis du virkelig tror det så anbefaler jeg deg å dra innom møller å høre, eller sende en mail til møller frysja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 30, 2011 Hvis du virkelig tror det så anbefaler jeg deg å dra innom møller å høre, eller sende en mail til møller frysja. Jeg både tror og vet dette. Bytter ca 40 reimer i fabrikken pr år pga tidens tann.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 30, 2011 Møller har gått bort ifra 5år på regreim, kun km som har noe å si nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 30, 2011 Møller har gått bort ifra 5år på regreim, kun km som har noe å si nå. Med tilbakevirkende kraft?....Hmmm skeptisk: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...