Anbefalte innlegg

Hei,

er det en snill sjel der ute som ville vært behjelpelig med å la meg prøve noen 18" felger??? Veldig usikker på hva jeg skal velge for bruksformål. Siden bilen ikke er senket vil det se rart ut med 19, 16 synes jeg blir lite, da jeg har vinterfelger på denne størrelse...

Usikker om jeg skal gå for 17 eller 18, så om noen kunne latt meg prøve en 18" hadde det vært gull!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Boltsirkel, et osv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal hjem en tur i morra så du kan muligens få prøve noen 18" zito som jeg har til min. strømmen er jo ikke langt unna heller. ring meg i morra så ordner vi det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en 5x112 ET 43 som du kan få lov å låne hvis det er av interesse.. Men jeg MÅ ha den tilbake i god tid før neste helg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg bare kunne kommet bortsom og sett de ved siden av bilen. Jeg har kjørt på 19". Så jeg vet at det ikke blir værre med 18.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.