#1 Skrevet April 29, 2011 Hei, er det en snill sjel der ute som ville vært behjelpelig med å la meg prøve noen 18" felger??? Veldig usikker på hva jeg skal velge for bruksformål. Siden bilen ikke er senket vil det se rart ut med 19, 16 synes jeg blir lite, da jeg har vinterfelger på denne størrelse... Usikker om jeg skal gå for 17 eller 18, så om noen kunne latt meg prøve en 18" hadde det vært gull! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2011 Boltsirkel, et osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2011 jeg skal hjem en tur i morra så du kan muligens få prøve noen 18" zito som jeg har til min. strømmen er jo ikke langt unna heller. ring meg i morra så ordner vi det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2011 5x112 - ET45 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 30, 2011 Jeg har en 5x112 ET 43 som du kan få lov å låne hvis det er av interesse.. Men jeg MÅ ha den tilbake i god tid før neste helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2011 Om jeg bare kunne kommet bortsom og sett de ved siden av bilen. Jeg har kjørt på 19". Så jeg vet at det ikke blir værre med 18. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...