Hvor er filteret til klimaanlegg i Passat 3C?

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å bytte klima filteret i Passaten min. Men på den lokale wv forhandleren sier de bare det står på den vanlige plassen. S hvor er den plassen som er vanlig på denne bilen? Jeg finner det ikke der som det står på Passat 3b og 3bg osv. Eller er det på samme plass men magnler på min?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skriv gjerne hvor det satt for andre som lurer på det samme ved en seinere annledning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sitter "foran hanskerommet".

Sett deg på knærne utenfor bilen, len deg inn under hanskerommet og snu hodet. Da ser du et deksel som sitter med 3 plastskruer som du skrur ut for hånd. Ta vekk dekselet, så kommer det en "kassett" til syne. På denne er det et lokk som tas av ved å dytte det til siden (husker ikke hvilken vei i farta, men det går bare en vei).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sitter "foran hanskerommet".

Sett deg på knærne utenfor bilen, len deg inn under hanskerommet og snu hodet. Da ser du et deksel som sitter med 3 plastskruer som du skrur ut for hånd. Ta vekk dekselet, så kommer det en "kassett" til syne. På denne er det et lokk som tas av ved å dytte det til siden (husker ikke hvilken vei i farta, men det går bare en vei).

Skyv mot høyre;) Legg merke til at dere setter filteret riktig vei så skrå'en kommer på riktig sted.

Dette er forøvrig likt på de fleste nyere VW og Audi A3.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.