Lakkering av felger i rogaland/hordaland området ?

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Eg har et sett med bbs ck 19" felger til min audi a3 8p :)

Dette er den versjonen som er nogelunde kromma i fargen ;)

Klarlakken har såvidt begynt å flasse litt, så eg er på jakt etter et firma som kan ordne sandblåsing og lakkering av desse felgane i dette området ? Helst rundt omkring i haugesund ein plass :)

 

Vil sjølvsagt ha desse felgane kromma på samme måte igjen, noken som veit om noken plasser eg kan ringe og spør ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du får blåst de ett annet sted, så pulverlakkerer Wartsila på Stord (tidl. Aker Elektro) for en billig penge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, oki :D Ser at det er et firma som heter haugaland-pulverlakk, litt kortare veg og dei sandblåser også :D Skal ringe å høyre med pris på mandag :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du får blåst de ett annet sted, så pulverlakkerer Wartsila på Stord (tidl. Aker Elektro) for en billig penge.

 

Hva menes med en billig penge? Har de flere fareger å velge i?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, oki :D Ser at det er et firma som heter haugaland-pulverlakk, litt kortare veg og dei sandblåser også :D Skal ringe å høyre med pris på mandag :D

Legger du ut hvilken pris du får på sandblåsing (glassblåsing) og lakkering?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått svar nå :) Var 3000 kr for pulverlakking av et sett felger, og sånn mellom 1000 og 1500 kr på sandblåsing, dette var ca priser :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva menes med en billig penge? Har de flere fareger å velge i?

 

Litt usikker siden jeg fikk kompispris (800,-) men mener han sa 1000 eller 1500,- for fire felger dersom de har fargen på lager.

 

De har en del "vanlige" farger, f.eks. sølv og svart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.