#1 Skrevet April 30, 2011 Takk for oppmøte i dag folkens ! Her kan dere legge ut bilder fra Valdrestreffet 2011. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2011 Takk for eit KJEMPE treff og premie Her kjem tre bilder frå Bergen :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2011 hvor blir det av bildene her a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2011 Ja, savner det selv:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 30, 2011 Her er noen fra meg... tok en del bilder, men tar såpass lang tid å laste opp så må ta det litt og litt... Men her er de første... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 30, 2011 Roger...du er crazy!! : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 30, 2011 Få ut flere bilder, folkens:) Kameraet mitt ble bare liggende i bilen, så får ikke bidratt noe selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 1, 2011 (endret) Noen bilder her: http://s366.photobucket.com/albums/oo105/appiz/VAG-treff/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 1, 2011 Jeg har 95 bilder fra treffet. legger ut en del av de man får jo ALDRI nok bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 1, 2011 noen som har bilder av bilen jeg kjørte? Golf 3 1/2 cab med LITT senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 1, 2011 noen som har bilder av bilen jeg kjørte? Golf 3 1/2 cab med LITT senk Svart med BBS (LM?), 2 - 3 cm klaring til kanalene? BP-registrert? Har ett bilde av den bilen, blir lagt ut bare jeg får lastet det opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 1, 2011 Svart med BBS (LM?), 2 - 3 cm klaring til kanalene? BP-registrert?Har ett bilde av den bilen, blir lagt ut bare jeg får lastet det opp... stemmer det hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 1, 2011 noen som har bilder av bilen jeg kjørte? Golf 3 1/2 cab med LITT senk Jeg har et par kommer en haug med bilder senere idag (photobucket får kjørt seg nå ) PS! godt noen der hadde senk. følte jeg kom med en offroader 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 1, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 1, 2011 Har en del bilder ellers også, men skal jeg legge ut alt kommer det til å ta vinter og votter å laste tråden. Så legger ut disse foreløpig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 1, 2011 Her er ein link til bildena som Stian tok :-) tusen takk til han https://www.facebook.com/media/set/fbx/?set=a.10150168138460672.298034.603945671 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 1, 2011 Her er ein link til bildena som Stian tok :-) tusen takk til han https://www.facebook.com/media/set/fbx/?set=a.10150168138460672.298034.603945671 ska prøve å få linken offentlig slik at alle kan sjå bildene. kan noken komme med tilbakemelding om dei får sett bildene eller ikkje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 1, 2011 Virker nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 1, 2011 Virker nå. Sweet kan folk kommentere på bildene der? eller må man være venner på face for å kunne kommentere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 1, 2011 ska prøve å få linken offentlig slik at alle kan sjå bildene. kan noken komme med tilbakemelding om dei får sett bildene eller ikkje? Innholdet er for øyeblikket utilgjengelig Siden du ønsket å vise, kan ikke vises akkurat nå. Den kan være midlertidig utilgjengelig, du kan ha klikket på en gammel kobling eller det kan være du ikke har tillatelse til å se denne siden. Jeg er ikke på Fæisærn, og jeg ser de ikke. Har du noen av Golfen min, Rune? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 1, 2011 Jeg er ikke på Fæisærn, og jeg ser de ikke. Har du noen av Golfen min, Rune? Man må nok være på face for å kunne se uansett. hvilken bil har du? kanskje eg har bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 1, 2011 Jeg er ikke på Fæisærn, og jeg ser de ikke. Har du noen av Golfen min, Rune? Jepp, har dette... Strøken toer du har, alltid gledelig å se det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 1, 2011 Da var photobucket ferdig med 2-3 timers slit og her har de MANGEN bilder. beklager på forhånd at nettet og routeren deres vil slite som F... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 1, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 1, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...