#1 Skrevet April 30, 2011 (endret) Er så uheldig å ha fått mine originale 18" felger stjålet,og trenger derfor litt tips om hva folk synes er stiligt på en slik bil. har sett for meg 20" Vertini Riviera-S med 295 evt 305 dekk på. liten kant foran og stooor bak Bilde 1- Riviera Bilde 2 - Milano Bilde 3 - Scicilian Vertini Felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2011 Er så uheldig å ha fått mine originale 18" felger stjålet,og trenger derfor litt tips om hva folk synes erstiligt på en slik bil. har sett for meg 20" Vertini Riviera-S med 295 evt 305 dekk på. liten kant foran og stooor bak Bilde 1- Riviera Bilde 2 - Milano Bilde 3 - Scicilian Vertini Felger Det blir bra, men sett på samme felgbredde foran og bak, det er det plass til. 10x20 ET50 med 285 eller 295/40 20 tipper jeg blir bra, men ikke sjekket dette inngående mot orig.dim på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2011 Hadde gått for alternativ nr 1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2011 Alternativ nr.3!! Blir fete med 10" bredde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 30, 2011 (endret) Det blir bra, men sett på samme felgbredde foran og bak, det er det plass til. 10x20 ET50 med 285 eller 295/40 20 tipper jeg blir bra, men ikke sjekket dette inngående mot orig.dim på bilen. Skal ha samme bredde,blir 10" men kunne tenkt meg liten kant foran og stor bak.. Her er flere alternativer Bilde 4 - Savari Bilde 5 - Fashion Bilde 6 - Regency 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 30, 2011 Siste rest av valg.. Bilde 7 - Hennessey Bilde 8 - Apollo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 30, 2011 Da hadde jeg lett gått for 4 - Savari uten tvil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2011 siste felg her,hehe... Bilde 9 - Magic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 30, 2011 Hey...... Er vi 2 Touareg'er her ute fra klubben altså??.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 1, 2011 Hey...... Er vi 2 Touareg'er her ute fra klubben altså??.... jupp,tenkte vi kunne treffes en dag,har masse spm om bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 1, 2011 Går bra det:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 1, 2011 4 eller 9 , 9 hadde vært kult i masse concave felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 1, 2011 Tror faktisk nr 3 hadde vært lekkert jeg assa... scicilian! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 2, 2011 Vil nå si 9 da jeg elsker konkave felger ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 2, 2011 Vil nå si 9 da jeg elsker konkave felger ;D Heller litt mot disse og her i familien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 2, 2011 noen som kjenner til Dekkbutikken Stavanger ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 2, 2011 Tror også nr 9 blir tøffest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 2, 2011 noen som kjenner til Dekkbutikken Stavanger ?? Det var eieren (Dan) eg kjøpte min bil av. Hils fra meg så får du kanskje noe ekstra service:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 2, 2011 Det var eieren (Dan) eg kjøpte min bil av. Hils fra meg så får du kanskje noe ekstra service:-) Hvilke felger mener du vi bør velge da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 2, 2011 Det var eieren (Dan) eg kjøpte min bil av. Hils fra meg så får du kanskje noe ekstra service:-) Dan Gundersen har solgt seg ut av Dekkbutikken A/S og startet Stavanger Dekksenter A/S Eg har handlet dekk og felger av både Dan og John det er greie karer begge to:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 2, 2011 Er vel familie begge deler ja.... Ser de har roller i hverandres selskaper.. Adm. direktør Dg Holding AS, Stavanger Dekksenter AS, Zentrum Eiendom AS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 2, 2011 Hvilke felger mener du vi bør velge da?? Bare ikke samme som meg, da eg har de feiteste:-) MOMO STORM 22" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 2, 2011 Bare ikke samme som meg, da eg har de feiteste:-) MOMO STORM 22" fikk ikke tak i disse i mer en 19",siklet etter disse en stund,hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 3, 2011 Kjøpte Vertini Riviera-S for ett par år siden. Etter ett år var det endel sprekker/roser i klarlakken på ett par av felgene.. Flere som har vært borti "kvaliteten" på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 3, 2011 Det er jo meget kjipt. Prøvde du å reklamere på de?? Kjøpte Vertini Riviera-S for ett par år siden. Etter ett år var det endel sprekker/roser i klarlakken på ett par av felgene.. Flere som har vært borti "kvaliteten" på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...