Anbefalte innlegg

Da var felger bestilt.

Det blir Vertini Riviera 20"

Concave felgene var ikke kommet til landet ennå i rett dimensjon..

 

Med garanti ifra butikk om at hvis de skulle begynne å flasse,så er det reklamasjon med en gang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott det ordnet seg..... Såg ikke meldingene dine før nå, men du kunne selvfølgelig lånt vinterhjulne mine om ikke.......

Hvor handlet du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handlet nede på Dekk1 på juvikflaten.

God service og meget gode priser.

 

Får de montert på fredag...

 

Flott det ordnet seg..... Såg ikke meldingene dine før nå, men du kunne selvfølgelig lånt vinterhjulne mine om ikke.......

Hvor handlet du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pga feil i lagerbeholdning hos importør så kunne Jeg ikke få valgt felg.

Men fikk tilbud om en Vertini Hennesey 10x20 et 40,er det noen som vet om dette passer på

Bilen min??

Butikk var litt usikker pga et 40,han mente et 45 ville gå,men importøren hadde Ikke noe med det impress på lager.

 

Håper på kjappe svar...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tips: Endre heading fra LØST til HJELP........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tips: Endre heading fra LØST til HJELP........

 

Done :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

383_BIG_9x20_VW_T5_Schwarz_Poliert_1.jpg

 

Har disse på lager i 10x20 et50 for Touareg og VW T5 kr 13000 for felger uten dekk.

Evt så skaffer vi raskt http://www.azev.de og http://www.brock.de om du liker noen der.

 

Får tenke litt på disse,holder deg oppdatert..

Tror kanskje load index er litt liten på de

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse RH felgene er for MB ML, Touareg, Cayenne X5 etc samt på de Brock og Azev har TUV godkjente felger for alle disse så ingen problem med Load

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse RH felgene er for MB ML, Touareg, Cayenne X5 etc samt på de Brock og Azev har TUV godkjente felger for alle disse så ingen problem med Load

 

Oki,Supert..

 

Men vet du om et 40-45 passer på en touareg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet at et50 som mine er passer perfekt, mullig et40 og 10 tom bredde er for mye ut men tror nok det går selv om bilen ikke har utbyggere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet at et50 som mine er passer perfekt, mullig et40 og 10 tom bredde er for mye ut men tror nok det går selv om bilen ikke har utbyggere

 

Vi får prøve på felgene og se,hvis Ikke det går så får du sikkert en tlf ifra meg :)

Takk for gode svar..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.