#1 Skrevet April 30, 2011 Hei! Noen som vet hvor aktiv kullfilteret på en S6 c4 er montert. Hørte at på S4 skulle det om mulig være under høyre framskjerm. Hvilken videre funksjon har dette filteret? Skal bytte dette for å forhåpentligvis få bukt med bensinlukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2011 Hei! Noen som vet hvor aktiv kullfilteret på en S6 c4 er montert. Hørte at på S4 skulle det om mulig være under høyre framskjerm. Hvilken videre funksjon har dette filteret? Skal bytte dette for å forhåpentligvis få bukt med bensinlukt. Tipper det sitter der på s6 også, sitter i bakkant ja, må ut med innerskjermen. Funksjonen vet jeg ikke helt annent at det har med bensinutluftinga å gjøre:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2011 Ok Geir:-) Vi får ser hva vi finner inn under der:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2011 Ok Geir:-) Vi får ser hva vi finner inn under der:-) Du får sjekke alle slanger for lekkarsje også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 30, 2011 Tipper det sitter der på s6 også, sitter i bakkant ja, må ut med innerskjermen. Det er korrekt! Kan også sjekke for lekasje på drivstoffrørene som fra tanken, hele veien under. Hadde en lekasje eller 9 på de rørene der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 1, 2011 Lukter det i motorrommet, er det svært ofte slangen forbi turboen, som går inn i forkant av filteret. Bare å skjære av og bytte til en trykkslange med slangeklemmer. Jeg har hatt problem med høyt trykk på tanken, og mistenker at bensindampventilen (i bakkant av motoren et sted?) er synderen. Nå kjører jeg med løst bensinlokk pga. lekk tank, men ellers er det ofte som Arild sier hull på både rør og tank på disse.. Galvanisert my a$$.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...