#1 Skrevet Mars 16, 2005 Som topic sier, hva er innpresset på disse felgene? gti6x14.bmp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2005 Kort og greit: 38 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2005 Kort og greit: 38 Thanx! Vil vel ikke slite noe med gewinde og ET 38 foran vel, eller bør jeg space ut? Tenkte også at jeg skulle bredde dem 1" utover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2005 Da vil du ende opp med en del strekk, så det kan gå uten spacere. Men mulig du ikke får kjørt med spes. negativ camber. Husker at dekka subba i fjærbeina når jeg satte på de originale Einser-jernhjula med 155-13 vinterkappskiver for å lagre bilen om vinteren. De er i 5X13 ET45. Gewindefjærbein er en del tykkere enn originalfjærbeinet. Om du må skru mutterne langt ned vil du kunne risikere at de butter i den indre felgkanten. Men dette må du måle/se når det er ferdig. Er jo snakk om at du må space max 5mm, da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2005 Da vil du ende opp med en del strekk, så det kan gå uten spacere. Men mulig du ikke får kjørt med spes. negativ camber. Husker at dekka subba i fjærbeina når jeg satte på de originale Einser-jernhjula med 155-13 vinterkappskiver for å lagre bilen om vinteren. De er i 5X13 ET45. Gewindefjærbein er en del tykkere enn originalfjærbeinet. Om du må skru mutterne langt ned vil du kunne risikere at de butter i den indre felgkanten. Men dette må du måle/se når det er ferdig. Er jo snakk om at du må space max 5mm, da. Da bør det nok gå greit, det er skrudd i bunn så jeg tror nok en 5mm space må til. Bør vel opp på 20mm bak for å få felgen like langt ut kanskje? Hva finnes av dekkdim i 14" som gir litt cowboystrekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2005 For deg er det vel tre dimmer som kommer i betraktning: 185/50, 195/45 og 195/40. Sistnevnte har veldig liten rulleomkrets og stiller litt krav til senking. Du kan faktisk risikere at et vanlig gewinde ikke senker nok og at du må over på f.eks. H&R sine rebound-gewinder. Jeg ville gått for 195/45-14 Dunlop SP 9000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...