#76 Skrevet Mai 22, 2011 Gje dei frist tom fredag førskommende om ikkje så kjøpe eg gjerne pikè osv frå "restlageret" Ein sel ikkje skinnet før bjørnen e skåten (På Bergensk : en seller ikke skinnet før bjørnen er skutt ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Mai 22, 2011 Eg kan og kjøpa av det som evt. måtte bli til overs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Mai 22, 2011 Ein sel ikkje skinnet før bjørnen e skåten (På Bergensk : en seller ikke skinnet før bjørnen er skutt ) Hahahahaha! ler på meg six pack her :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Mai 23, 2011 Ein sel ikkje skinnet før bjørnen e skåten (På Bergensk : en seller ikke skinnet før bjørnen er skutt ) Er ikke det der noe strila greier da? Er ikke reinspikka Bergensk der der(pirke, pirke:)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Mai 24, 2011 Komme tingene før helga trur du ? skal til bergen enten fredag eller lørdag! kunne jo kanskje henta dei då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Mai 24, 2011 Då mangla da berre betaling frå 5 stk , og desse har fått ein PM Snakka med leverandør i dag, og e me heldige har me ting på fredag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Mai 24, 2011 Då mangla da berre betaling frå 5 stk , og desse har fått ein PM Snakka med leverandør i dag, og e me heldige har me ting på fredag : rock : konge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Mai 24, 2011 Jeg fikk PM men jeg har da betalt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Mai 24, 2011 Snakka med leverandør i dag, og e me heldige har me ting på fredag Gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Mai 24, 2011 Jeg fikk PM men jeg har da betalt ? jepp ser detta, du e kryssa av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Mai 28, 2011 Fått klea? Haster ikkje for min del, er ikkje tilbake i Bergen før 5 juni men kanskje nokon andre som er meir hastige;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Mai 28, 2011 Har ikkje fått noko endåg nei damen sa i slutten av veko som gjekk men ingeting her Berre håp att ein får da før Torsdag :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Mai 29, 2011 Gleder meg.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Mai 30, 2011 Ingen ting i dag helde ....... sende ei melding te leverandør for å purra .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Juni 1, 2011 Har no fått ein del kleder i heimen, men ser ut til att da e vorte litt feil her og der Skal prøva å få ein øvesikt og tar med ting på vårmønstringa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Juni 8, 2011 YO! Har du mine tilgjengelig, og kor kan eg få de overbrakt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Juni 8, 2011 YO! Har du mine tilgjengelig, og kor kan eg få de overbrakt?? Jepp dei ligg her Bur i Arna, kan møta deg på Øyrane torg ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Juni 8, 2011 Bur på Askøy...........:-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Juni 8, 2011 Skal på oddvar bjelde i sekstiden i morgen, hvordan passer det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Juni 8, 2011 Skal på oddvar bjelde i sekstiden i morgen, hvordan passer det? da ska me nok få te 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Juni 16, 2011 Sitter forsatt med masse kle igjen her, har mottat betaling frå dei fleste og levert i frå meg te 5 stk? Eg har ikkje mulighet å kjøyra rundt å levera, men me kunne kansje fått til eit lite kletreff?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Juni 16, 2011 Jeg kan hente på lørdag i 4-5 tiden om det passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Juni 16, 2011 kunne tenkt meg mine og! men stemmer for ett treff eller noe da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Juni 16, 2011 Jeg kan hente på lørdag i 4-5 tiden om det passer? Sitter offshore, kan du ta med min og då Trulsemann?? Så henter eg den hos deg når eg har kommet hjem igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Juni 16, 2011 Sitter offshore, kan du ta med min og då Trulsemann?? Så henter eg den hos deg når eg har kommet hjem igjen. Nullos problemos Morten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...