#101 Skrevet Juni 16, 2011 kunne tenkt meg mine og! men stemmer for ett treff eller noe da! Og om dette ikkje passer for meg; kan du bringe mine til Askøy?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Juni 16, 2011 Jeg er med på et lite klestreff. Kan ta det når det passer for flest mulig så skal jeg innrette meg etter det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Juni 16, 2011 Og om dette ikkje passer for meg; kan du bringe mine til Askøy?? ikke noe problem det ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Juni 17, 2011 (endret) Sitter forsatt med masse kle igjen her, har mottat betaling frå dei fleste og levert i frå meg te 5 stk? Eg har ikkje mulighet å kjøyra rundt å levera, men me kunne kansje fått til eit lite kletreff?? Stiller jeg .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Juni 17, 2011 Kan stikke innom i morgen og plukke det opp om du er heime. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Juni 17, 2011 Sitter forsatt med masse kle igjen her, har mottat betaling frå dei fleste og levert i frå meg te 5 stk? Eg har ikkje mulighet å kjøyra rundt å levera, men me kunne kansje fått til eit lite kletreff?? Sitter desverre fortiden på jobb offshore. Mats,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Juni 17, 2011 Stiller også på ett lite klestreff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Juni 18, 2011 Er på Vossa Cup i helge, so da må verta i veko eller te helge i gjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Juni 18, 2011 Kan vi ikke treffes til uken da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Juni 19, 2011 Er i Thailand for tiden kommer hjem om 1 uke. Ble ikke tid til å hente dette før eller etter vwac hoved treffet. Kontakter deg når jeg er kommet hjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Juli 1, 2011 Hvordan ligger vi an her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Juli 21, 2011 Når du er heime og har sjans til å levere ut litt kle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Juli 21, 2011 Faen, disse hadde jeg helt glemt! Får vi til et "kles-treff"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Juli 21, 2011 Jeg er endelig hjemme fra jobb og ferier, så jeg kan hente mitt når det måtte passe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Juli 22, 2011 Hadde helt glemt dette jeg også. Men er hjemme fra ferie og kan hente mitt når det passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Juli 22, 2011 Samme her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Juli 26, 2011 Stiller på klestreff om vi kan få dette til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet August 9, 2011 Noe nytt her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet August 14, 2011 Kjell... jeg har sendt deg en PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet August 17, 2011 Heisann folkens, Då nærma hausten seg og folk flest e ferdig med ferie etc.. Har forsatt ein god del kle igjen her, ska me få til eit lite treff i helga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet August 17, 2011 I helga må vel gå bra;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet August 17, 2011 Heisann folkens, Då nærma hausten seg og folk flest e ferdig med ferie etc.. Har forsatt ein god del kle igjen her, ska me få til eit lite treff i helga? I helgen passer bra. Bare finn tid og sted du Kjell så får folk innfinne seg best mulig deretter. Om det er noen som ikke kan er det jo bare for noen som er på en del lokaltreff og ta med seg resterende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet August 17, 2011 Heisann folkens, Då nærma hausten seg og folk flest e ferdig med ferie etc.. Har forsatt ein god del kle igjen her, ska me få til eit lite treff i helga? Supert om du gidder å sende meg en pm eller sms om hvor og når, sender deg en pm med nummer. Kan hente hos deg i morgen om det skulle passe:) Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet August 17, 2011 helgen funker greit for min del og tenker eg bare å si tid og sted !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet August 17, 2011 Skrik ut vist du får noke tilovers! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...