#126 Skrevet August 17, 2011 Ja samme her, er intressert i og kjøpe klubb klær dersom det er mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet August 18, 2011 Supert om du gidder å sende meg en pm eller sms om hvor og når, sender deg en pm med nummer. Kan hente hos deg i morgen om det skulle passe:) Truls Har reist på jobb igjen, så gidder du å plukke med deg min t-skjorte og Truls? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet August 18, 2011 Har reist på jobb igjen, så gidder du å plukke med deg min t-skjorte og Truls? Selvsagt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet August 19, 2011 Kan vera på Storchas (danmarkaplass/Solheimsviken) Søndag kl 17:00 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet August 19, 2011 Jeg får ikke hentet klærene før om 14 dager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet August 19, 2011 Kan vera på Storchas (danmarkaplass/Solheimsviken) Søndag kl 17:00 ? Den er grei for min del iallefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet August 19, 2011 Kan vera på Storchas (danmarkaplass/Solheimsviken) Søndag kl 17:00 ? Eg stiller, tar du med t-skjorten til Morten Johannesen også? Så kan jeg ta den med meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet August 19, 2011 Eg stiller, tar du med t-skjorten til Morten Johannesen også? Så kan jeg ta den med meg:) Tar med kabelen din og eg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet August 20, 2011 Kan vera på Storchas (danmarkaplass/Solheimsviken) Søndag kl 17:00 ? Kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet August 21, 2011 Siller jeg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet August 21, 2011 Får dessverre ikke mulighet å hente mine...... Men fint om noen fra Askøy kunne tatt de med? Lettere å få til henting enn Arna.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet August 21, 2011 Får dessverre ikke mulighet å hente mine...... Men fint om noen fra Askøy kunne tatt de med? Lettere å få til henting enn Arna.......... Ordner det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet August 21, 2011 greide selvfølgelig ikke dette her jeg. Står hjemme med en fyllasyk eletriker og prøver å få klar leiligheten for utleie. Jeg får få de ved en anledning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet August 21, 2011 hehe ja ikkje lett detta Ska sjå om eg ikkje får levert te nokon som ska på tirsdagstreff. Så vis da e noko som er i nærheiten av byn i morgo og kan ta med? So gje ein lyd på tlf 99217067 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet August 21, 2011 glemte det helt men satser på at jeg kan komme på lokallagstreff hvis du tar med der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet August 21, 2011 Kommer og en tur om det blir aktuelt å ta de med der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet August 22, 2011 Takk til Kjell som gadd å fikse klær til oss:) Jeg er fornøyd: ja : Sent from my iPhone using smackatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet August 22, 2011 Heisann Folkens Kan henta kle på treffet i morgo Eg vert ikkje dar, so skulle da vera noko problem er det berre å ta kontakt på PM eller ringa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Oktober 13, 2011 REST SALG, SJÅ START INNLEGG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Oktober 13, 2011 Eg tar gjerne den hettegenseren i large. Sender deg en PM;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Oktober 15, 2011 eg minner om at eg enda mangler en pike eg skulle ha hatt vet ikke om det skjer noe ang det eller hva 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Oktober 15, 2011 eg minner om at eg enda mangler en pike eg skulle ha hatt vet ikke om det skjer noe ang det eller hva UPS har vist gløymt noko dar eg ja SORRY! Skal ta å bestilla ei ny for sånn som da ser ut i mine papir e da vorte sendt/bestilt feil..... sendt meg ein PM på storrelse so fiksa eg detta Sitan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Oktober 15, 2011 PM sendt! ikke noe problem , ikke alltid like lett å holde styr på allt! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...