#51 Skrevet Mai 8, 2011 Hehe, glømte heilt størrelse. Svart og i str.M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 8, 2011 Hehe, glømte heilt størrelse. Svart og i str.M Notert ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 8, 2011 Trodde ikke det var flere valg angående farger. Tok i utgangspunktet i at alle var svart. Holder meg til det lette jeg.. Så du kan få føre svart på meg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 8, 2011 Trodde ikke det var flere valg angående farger. Tok i utgangspunktet i at alle var svart. Holder meg til det lette jeg.. Så du kan få føre svart på meg og. Dan e grei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 8, 2011 Noen som vet hvordan de er i strørrelsen? Har opplevd å kjøpt t-skjorter i str L og de har vært så små at selv min lillesøter på 14 ikke får de på seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 8, 2011 Noen som vet hvordan de er i strørrelsen? Har opplevd å kjøpt t-skjorter i str L og de har vært så små at selv min lillesøter på 14 ikke får de på seg. Ska høyra med leverandør i morgo :-) Men i følge Ole-Jørgen e da bra kvalitet på dei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 8, 2011 Sendt deg en PM kjell... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 10, 2011 Då er bestilling sendt, venter på tilbake melding ang pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mai 10, 2011 Akkuratt for sein her gitt inaktivitet, fyfy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mai 10, 2011 Akkuratt for sein her gitt inaktivitet, fyfy! eg har bestillt 3 t skjorter. så du kan få kjøpe ei av meg i størrelse M om du vil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mai 11, 2011 eg har bestillt 3 t skjorter. så du kan få kjøpe ei av meg i størrelse M om du vil? Mulig M kan bli smått, men vi får se, sier meg interessert i det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mai 13, 2011 (endret) Då har eg fått prisar: T-shirt 100 kr Pique 150 kr Gensar 200 kr Hette gensar 220 kr Betal inn på Kontonr 52021671436 (min konto)ASAP. Reknar med att folk har kontroll på kva dei har bestillt vis ikkje kan dere berre ringa elller sms'a meg på 99217067 ;-) GOD HELG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mai 13, 2011 Du har vel glemt to siffer i kontonummeret ditt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mai 13, 2011 Du har vel glemt to siffer i kontonummeret ditt? hehe so sant so sant Takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Mai 16, 2011 Når dere betaler, kan de da sende ein pm elde sms so kan eg notera detta PS gjerne merk bankoverføringa med navn og på førehand takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Mai 18, 2011 Mangler forsatt betaling av 16stk.... Betal ASAP takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Mai 20, 2011 Mangler forsatt betaling av 16stk.... Betal ASAP takk Da var det betalt for min del.. Beklager sen tilbakemelding, men glemte helt denne tråden. Hva med å sende PM til de som enda ikke har betalt? bruk om nødvendig men vær forsiktig det kan være at noen liker det: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Mai 22, 2011 MANGLER BETALING AV 12 stk FORSATT BETAL ASAP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Mai 22, 2011 Om folk ikkje betaler. vil då bestillinga bli kansellert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Mai 22, 2011 Om folk ikkje betaler. vil då bestillinga bli kansellert? Ting er satt i produkjson so da er forseint da no, eg har betalt heile suppa av eiga lomma so eg vert sittandes med mange t-skjorter etc. om dei ikkje betala 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Mai 22, 2011 Ting er satt i produkjson so da er forseint da no, eg har betalt heile suppa av eiga lomma so eg vert sittandes med mange t-skjorter etc. om dei ikkje betala Det går seg nok til, regner med at folk kommer til å gjøre opp for seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Mai 22, 2011 Det går seg nok til, regner med at folk kommer til å gjøre opp for seg ja da tvila eg ikkje på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Mai 22, 2011 Legg ut en liste på de som ikke har betalt de trenger et spark bak:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Mai 22, 2011 Legg ut en liste på de som ikke har betalt de trenger et spark bak:) hehe ein får vel vent litt te med da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Mai 22, 2011 Gje dei frist tom fredag førskommende om ikkje så kjøpe eg gjerne pikè osv frå "restlageret" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...