Hvor kobles turbotrykksmåler på 1.9tdi?

Anbefalte innlegg

Har fått inn en turbotrykksmåler i bilen min, men vet ikke hvor jeg skal koble slangen? trykksiden etter turbo? men det er stort sett kun gummislanger :P Skal den på mellom turbo/intercooler eller mellom intercooler/innsug i det "plast" røre?

Er en AFN motor.

takker for svar! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei den skal vel kobles til på innsugsmanifoil, sjekk om det er en el. annen slange du kan kutte og sette inn

et T stykke:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei! heiv den på slangen til wastegaten eg, men da har jeg -0.7 på tomgang å -0.1 på makstrykk, mulig slangen ligger i klem en plass?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wastegate er styrt med vakuum på AFN så den måler rett og du har koblet deg til på feil plass...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

finner ingen slanger på innsuget eg, å det er jo kun gummislanger fra turbo til intercooler ¨å en del fra intercooler til innsuge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok å borte opp ett hål i plastslangen rett før innsuge å stappet slangen neri å tettet rundt, funket fett! :D nåla vibrerer så det holder men hiver på ett filter for å dempe litt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.